וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נעתרה: המשחק בין הרצליה למכבי תל אביב יתקיים בשבת הבאה

עוד פניית פרסה: מכבי תל אביב איימה להופיע עם הרכב משני למשחק שתוכנן להתקיים פחות מיממה אחרי גמר גביע המדינה, במנהלת הסכימו לדחות אותו והקדימו את הרצליה - מכבי חיפה ליום שני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דחיית גמר הגביע בכדורסל ממשיכה ליצור בעיות חדשות. אחרי שהוחלט אמש (שני) כי המשחק שאמור היה להתקיים ביום ראשון בין בני הרצליה למכבי תל אביב יידחה ליום שני, פחות מיממה אחרי גמר הגביע, התעשתה המנהלת בעקבות הלחצים המובנים וקבעה שהמשחק המדובר יועתק ליום שבת ואילו המשחק בין הרצליה למכבי חיפה שהיא אמור להיערך במחזור ה-21, ישוחק ביום שני הקרוב.

ביום שני יתקיימו שני משחקים נוספים כשהפועל חולון תארח את עירוני נהריה ומכבי אשדוד את גלבוע/גליל. המשחק בין עירוני נס ציונה להפועל ירושלים יתקיים ביום ד' ואילו המחזור יינעל רק ביום חמישי עם המשחק שבו תארח מכבי חיפה את הפועל אילת.

שמעון מזרחי דייויד פדרמן מנהלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
הבקשה השתלמה. שמעון מזרחי ודיוויד פדרמן/קובי אליהו

במכבי תל אביב העבירו למנהלת מסרים לפיהם יופיעו למשחק באולם היובל בהרכב משני עקב התשישות שצפויה לשחקניה אחרי גמר הגביע, מה שיוריד מהערך הספורטיבי של המשחק. כמו כן במנהלת חששו כי התנאים שיווצרו יגרמו לשאר קבוצות התחתית לטעון לחוסר שיוויוניות. לאור תחינותיה של מכבי תל אביב, במנהלת קיבלו את טענותיהם של הצהובים והסכימו לדחות את המשחק הזה.

כזכור, המשחק בין מכבי תל אביב לבני הרצליה היה אמור להיות משודר בערוץ הראשון, שבמהלך השבועות האחרונים נמצא בסכסוך עם איגוד הכדורסל, לאחר שזה בחר את ערוץ הספורט כמי שישדר את משחקי גביע המדינה לשנים הבאות. במנהלת הליגה הרצו לדחות את המשחק ליום שבת, ה-28 לפברואר, מה שהיה גורם לכך שמכבי תל אביב תשחק ארבעה משחקים בשבוע, והצהובים אף הסכימו לכך, אך בערוץ הראשון סירבו לשדר את המשחק במועד זה, מה שהיה מוביל לפגיעה כלכלית במנהלת הליגה וישירות בקבוצות. כמו כן גם בני הרצליה התנגדה לאפשרות זו, מאחר שהייתה משחקת את משחקיה הגורליים בסיבוב זה בהפרש של פחות משבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully