וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס סיכם על הארכת חוזהו, מסי בדרך לשנה הטובה בקריירה?

הקשר הוותיק צפוי להישאר בקמפ נואו, וצפוי להרוויח שכר זהה לזה של אנדרס אינייסטה. בדיקה סטטיסטית מוכיחה: אם ימשיך בקצב מפתיחת השנה, ליאונל מסי ישבור שיא בשערים ובישולים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בכושר מפלצתי. מסי/רויטרס

קצב הכיבושים המסחרר של ליאונל מסי נמשך. בשבועות האחרונים הפרעוש מינף את הכושר הנפלא שלו כדי לקרב את ברצלונה לכדי מרחק נקודה אחת בלבד מריאל מדריד בפסגת הליגה הספרדית, ולהרחיק אותה מהאלופה המכהנת, אתלטיקו מדריד, למרחק של שש נקודות.

אחרי השלושער הנפלא לרשת של לבנטה, בקטאלוניה בדקו את המספרים שלו מתחילת 2015 וגילו ממצאים מסקרנים למדי: מסי, כך נראה, נמצא בדרך לנפץ כל שיא אפשרי. עד כה הוא כבש 14 שערים מתחילת השנה, כולל שתי שלישיות וצמד. לשם השוואה, ב-2012, השנה הטובה ביותר של מסי מבחינה אישית, הוא עמד על מאזן של 13 שערים באותו תאריך בחודש פברואר.

בעונת 2011/12, שנחשבה לעונת שיא של מסי בברצלונה, הוא כבש 73 שערים ב-60 משחקים, ממוצע של 1.22 שערים למשחק. העונה הוא עומד על 37 שערים ב-33 משחקים, ממוצע מעט נמוך יותר (1.12), אך אם ישמור על קצב הכיבושים שלו מתחילת 2015 (1.27) למשחק, הוא ישבור את השיא האישי שלו.

המספרים הנהדרים של מסי ב-2015 לא מסתכמים, אגב, רק בכיבושים. מתחילת השנה הוא אף הוסיף למאזנו תשעה בישולים ב-11 משחקים, ממוצע של 0.82 למשחק, גבוה משמעותית ממאזני הבישולים שלו בעונות קודמות באותו שלב.

* סרחיו בוסקטס הגיע להסכמה בעל פה על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2019. הקשר נפגש הבוקר עם נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, והגיע לסיכום על כל תנאיו לעונות הקרובות. חוזהו המקורי אמור היה לפוג ב-2018, אך כעת יוארך בעונה נוספת. החתימה הרשמית צפויה להתרחש בימים הקרובים, ובכך בוסקטס יכפיל את שכרו, וירוויח סכום כמעט זהה לזה שמרוויח אנדרס אינייסטה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ברצלונה סרחיו בוסקטס. רויטרס
כאן כדי להישאר. בוסקטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully