וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דומיניק ג'ונסון חתם עד תום העונה

18.2.2015 / 23:58

הגארד האמריקאי (27, 1.91), שמוביל את טבלת מלך הסלים בליגה הפולנית עם 23 נקודות בממוצע למשחק, יחליף בקבוצה של שרון דרוקר את ג'רי סמית' שעזב לגרמניה. צפו בביצועיו מהדי-ליג

one

מכבי ראשון לציון החתימה היום (רביעי) את הגארד האמריקאי דומיניק ג'ונסון שישלים את סגל הקבוצה במקומו של ג'רי סמית' שעזב. הכתומים ניהלו בשבוע האחרון מגעים עם ג'ונסון וסוכנו, כשהשחקן מחזיק בחוזה בקבוצת טרנוברזג מתחתית הליגה הפולנית ומעוניין לסיים את דרכו בה. בתחילה היה נראה כי הפולנים לא יהיו מוכנים לשחררו, אך אתמול הגיעה פריצת הדרך, והיום חתמה הקבוצה על השחרור. ג'ונסון לא יהיה בסגל של הקבוצה מעיר היין למשחק הליגה נגד הפועל תל אביב, ומשחק הבכורה שלו צפוי להיות בשבוע לאחר מכן נגד גלבוע/גליל.

ג'ונסון (1.91, 27) הוא בוגר אוניברסיטת אזוסה פאסיפיק מה-NCAA2, כשבעונתו האחרונה רשם 17.2 נקודות -4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר בטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח בה רשם 12.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים, ושם שיתף פעולה עם ג'ו אלכסנדר ממכבי תל אביב. בעונה שלאחר מכן כמעט קיבל חוזה במינסוטה, אך המשיך בטקסס עם 12.9 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2012/13 עבר לקאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח ורשם במדיה 9.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים.

דומיניק ג'ונסון במדי מינסוטה טימברוולבס. AP
מפולין לראשון לציון. דומיניק ג'ונסון/AP

בעונה שעברה יצא ג'ונסון לאירופה וחתם בורוצלאב הפולנית, שם פגש בו שרון דרוקר במסגרת טורניר הכנה לעונה. ב-32 משחקים רשם 12.2 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה הטובה הובילה אותה להמשיך בליגה הבכירה בפולין, כשקבוצת טרנוברזג הקטנה מחליטה להפקיד את מושכות הקליעה בידיו והוא בהחלט לא אכזב עד כה עם 23 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים, כשהוא מכהן כמלך הסלים של הליגה הפולנית.

מכבי ראשון לציון נמצאת בעיצומה של תקופה רעה. הקבוצה של שרון דרוקר, שגברה אמש 71:76 על מכבי אשדוד בזכות 18 נקודות של אייזאה סוואן, הפסידה חמישה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, וניצחה רק שלוש פעמים מתחילת הסיבוב השני. הכתומים עדיין ממוקמים בחלק העליון של הטבלה, צמודים לעירוני נס ציונה במקום החמישי, אך עד לסיום הסיבוב מצפים להם משחקים קשים בדמות הפועל תל אביב בבית, הפועל גלבוע/גליל בחוץ ומכבי תל אביב בחוץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בביצועיו של דומיניק ג'ונסון מהדי-ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully