וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חואן פאבלו עדיין פצוע, ברק לוי עשוי לפתוח בחיפה

18.2.2015 / 10:04

הספרדי עדיין לא התאושש מהפציעה בחימום לפני משחק העונה, שוער המשנה צפוי לפתוח בין הקורות גם מול הפועל חיפה. בדש ממתין לתשובת הרופאים. גולדהאר וקרויף ייפגשו כדי לדון על הארכת חוזה

one

ברק לוי צפוי לפתוח בשערה של מכבי תל אביב גם בשבת במשחק החוץ מול הפועל חיפה בסמי עופר. חואן פאבלו, שנפצע בצלעות בחימום למשחק שלשום מול קרית שמונה, לא התאמן אתמול עם הקבוצה ועל פי מצבים בהם כבר היה בעבר, הוא לא יסכן את עצמו וימתין עד להחלמה מוחלטת בטרם ישוב להתאמן ולזנק. שוער המשנה צפוי להיות חביב אוחיון שהוזעק ביום שני דקות ספורות לפני המשחק וישב על הספסל בבלומפילד.

היום איפשר פאקו אייסטרן יום מנוחה לשחקנים ומחר יתברר האם ברק בדש יוכל לשחק בשבת. בדש, ששבר את אפו בנגיחת שער השוויון, קיבל טיפול והרופאים החזירו את האף למקום וקיבעו את האזור. יתכן שבדש ישחק עם מסיכה מיוחדת, אבל הוא עשוי גם לשחק ללא שום מגבלה. זו תהיה כאמור החלטה של הרופאים עד סוף השבוע.

שוער מכבי תל אביב ברק לוי. קובי אליהו
יוכיח את עצמו הפעם? ברק לוי/קובי אליהו

במכבי תל אביב טוענים שכל נושא דליפת ההרכבים למאמנים היריבים יצא מכל פרופורציה. בקבוצה משוכנעים כי ברק בכר ידע על ההרכב רק כי ראה את דף ההרכב של מכבי לפני משחק הגביע שבוטל ואילו במקרה של רוני לוי, מבירורים שנערכו ברור למכבי שהדבר היחיד שידע מאמן מכבי תל אביב זו העובדה שערן זהבי לא יפתח בהרכב. "זה היה סיפור טוב עבור התקשורת, אבל אנחנו ירדנו ממנו מהר מאוד", אמרו במכבי תל אביב.

ג'ורדי קרויף אמור להיפגש בקרוב עם מיטש גולדהאר, בין אם בארץ ובין אם באירופה, והשניים ידונו בהארכת החוזה של המנהל המקצועי. מבחינת קרויף הכל פתוח, אבל הוא חוזר ומדגיש שעדיין לא סגר דבר לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully