וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוראן דראגיץ' צפוי לעזוב את פיניקס

סגירת חלון הטריידים מתקרב: הגארד הודיע לפיניקס שהוא רוצה לעזוב, הפך למבוקש ועשוי למצוא קבוצה ביממה הקרובה. כל השמועות והדיווחים על הטריידים האפשריים

גארד פיניקס סאנס גוראן דראגיץ'. Matt York, AP
רוצה להנהיג קבוצה. דראגיץ'/AP, Matt York

גוראן דראגיץ' צפוי לעזוב את פיניקס. הסלובני הודיע לסאנס שהוא רוצה להשתחרר ושהוא אינו מעוניין בחתימה על חוזה חדש בקיץ, שבו יהפוך לשחקן חופשי. פיניקס הודיעה לו שתיענה לבקשתו, ודראגיץ' עשוי למצוא קבוצה כבר עד מחר (חמישי), עם סגירת מועד הטריידים ב-NBA.

על פי הדיווחים, דראגיץ' די מבוקש, כשלא פחות משבע קבוצות הוזכרו כאופציות שבוחנות את האפשרות לצרפו. ביניהן ל.א לייקרס, מיאמי וניו יורק. ב-"USA TODAY" נכתב שדראגיץ' "מקווה להוביל קבוצה ולקבל בה חופש ותמיכה, כפי שסטפן קרי מקבל בגולדן סטייט", ושהוא אינו רוצה לחלוק את הקו האחורי לצד אריק בלדסו ואיזייאה תומאס. גם יוסטון מוזכרת כמועמדת לצרף את הגארד שמעמיד העונה ממוצע של 16.0 נקודות.

טיישון פרינס, בוסטון סלטיקס. AP
יעזוב. פרינס/AP

* בוסטון סלטיקס ממשיכה לעבוד על עסקה שבמסגרתה תשחרר את טיישון פרינס בטרייד, אבל כבר מתכוננת לפרידה ממנו. ל.א קליפרס ופורטלנד מוזכרות כמתעניינות בו, שעשויות לקנות את החוזה שלו מהסלטיקס.

* פורוורד גולדן סטייט דריימונד גרין יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, ומחפש חוזה אפשרי בדטרויט, שם גדל. ייתכן שבשביל להשאיר אותו, הווריורס ייאלצו לעשות משהו עם דייויד לי וחוזה ה-15 מיליון דולר לעונה שלו.

* דטרויט ביררה עם ברוקלין בנוגע לאפשרות לצרף את ג'ו ג'ונסון, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2016. הפיסטונס מוכנים להציע בתמורה את ברנדון ג'נינגס וחוזים נגמרים נוספים.

* הקליפרס מחפשים בצורה נואשת חיזוק, והציעו בין השאר את ג'מאל קרופורד בניסיון לצרף את ווילסון צ'נדלר או ארון אפללו מדנבר. כמו כן הביעו עניין בג'ראלד גרין מפיניקס.

* ל.א לייקרס וניו יורק הביעו עניין במיילס פלאמלי, פורוורד פיניקס.

* ובינתיים, ג'ורג' קארל הוצג כמאמן סקרמנטו החדש, ואמר: "התגעגעתי למגרש, אני אוהב את המשחק הזה, רציתי לקבל עוד הזדמנות לקחת אליפות. יש בקבוצה הזאת מספיק כישרון על מנת להתחבר ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully