וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: השער של ברניסלב איבנוביץ'

ההגנה של מוריניו עשתה את ההבדל גם בהתקפה: טרי הרים, קייהיל הסיט בעקב ואיבנוביץ', הווינר הקבוע של צ'לסי, נגח במדויק לרשת פ.ס.ז' והוסיף עוד שער משמעותי לאוסף רגעי הקסם שלו. המהלך הנבחר

ליגת האלופות המהלך המדויק - איבנוביץ'. GettyImages
ליגת האלופות המהלך המדויק - איבנוביץ'/GettyImages

ליגת האלופות חזרה לחיינו עם פתיחת שלב שמינית הגמר, והשער הראשון של משחקי ההכרעה היה שער ההגנה. ההגנה של צ'לסי. "התמקדנו כל השבוע בהזאר ודייגו קוסטה, ואז טרי, קייהיל ואיבנוביץ' יצרו את השער", סיכם לורן בלאן, מאמנה של פריס סן ז'רמן. "זה הקסם של הכדורגל".

רגע הקסם הזה היה בעצם המהלך ההתקפי הראוי, ואולי היחיד של צ'לסי לאורך המשחק כולו. שחקני ההגנה הגבוהים עלו לצורך כדור חופשי, נשארו ברחבת פ.ס.ז' ואז שיתפו פעולה כדי להשיג שער חוץ יקר בשלוש נגיעות. הקפטן טרי הרים מצד שמאל, קייהיל הקפיץ בנגיעה מבריקה עם העקב לכיוון מרכז הרחבה ואיבנוביץ' קר הרוח עשה את מה שהוא עושה טוב יותר מכל שחקן הגנה אחר בליגת האלופות - שם כדור ברשת. המגן הסרבי השתחל למקום הפנוי, בדיוק בין דויד לואיז ומקסוול כדי לנגוח כדור מדויק לרשת של סלבטורה סיריגו.

היה זה שער מספר 30 של איבנוביץ' במדי צ'לסי. שבעה מתוכם הוא הבקיע בליגת האלופות מאז 2009 - יותר מכל שחקן הגנה אחר במפעל. בין השערים היו הצמד באנפילד לרשת ליברפול ושער הניצחון בהארכה מול נאפולי בדרך לזכייה ב-2012, כשבנוסף אליהם זכור כמובן שער הניצחון בגמר הליגה האירופית ב-2013 ואפילו השער שהעלה את צ'לסי לגמר גביע הליגה על חשבון ליברפול לפני שלושה שבועות. שחקן של משחקים גדולים. ווינר אמיתי. פ.ס.ז' אמנם השוותה ל-1:1 ומנעה מז'וזה מוריניו ניצחון, אבל איבנוביץ' קירב אותו בעזרת רגע אחד מדויק לניצחון במפגש כולו ולשלב הבא. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

צפו: המהלך המדויק של צ'לסי

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully