וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב ועלתה לפסגה

הקבוצה של ג'ו מתתיה גברה על הצהובים 21:29 בזכות 9 שערים של מילורד קריבוקאפיץ'. הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל רמת גן 29:30 בצורה דרמטית

שחקן מכבי ראשון לציון שי הרשקוביץ'. צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד,
שער ניצחון. שי הרשקוביץ'/צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון היא המוליכה החדשה בליגת הכדוריד, לאחר ניצחון ענק מבחינתה הערב (שלישי) - 21:29, על מי שהייתה המוליכה ערב המחזור, מכבי תל אביב, שספגה הפסד רביעי העונה.

"אני מאוד שמח על הניצחון הזה", אמר המאמן ג'ו מתתיה. "אנחנו לא פראיירים. כבר לפני שבוע אני חושב ומתרגש מהמשחק, זה שונה מהליגה, וצהוב עולה". מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "זה לא משבר, יחסי הכוחות בינינו לבין מכבי והפועל ראשון לציון צמודים, אין פערי רמות גדולים. כולם יכולים לנצח ולהשתלט על משחק. הקבוצה היא קבוצה שונה לגמרי משנה שעברה, יש פה חבר'ה שלא היו במעמדים של משחקים כאלו, אז לוקח זמן. בסופו של דבר חובת ההוכחה על השחקנים שצריכים להתעלות ברגעים האלו ומי שלא נתעלה נסיק מסקנות".

כבשו למכבי ראשון לציון: מילורד קריבוקאפיץ' 9 שערים מ-13 ניסיונות (כולל 4 מ-5 מ-7 מטרים), יואב נאמן 5 מ-7, עמית סטלמן4, עומר גרא, דניאל פרידמן וטל גרא 3 כ"א, דאבור טאסקוביץ' 2. עצירות שוערים: יוליאן סטראט עם 8 מ-29 (27%).

כבשו למכבי תל אביב: בוטוליה 4 שערים, דן נתן, בזברני, עידו טוראל, מירקוביץ' 3 כ"א, ליפץ וסטרידום 2 כ"א, שיקלושי. עצירות שוער: אלדר שיקלושי עם 15 מ-43 (34%).

הפועל ראשון לציון גברה על הפועל רמת גן 29:30 וצימקה את הפער מהמקום השני לשתי נקודות, בזכות שער ניצחון דרמטי של שי הרשקוביץ' לאחר שאורי סידנר השווה ל-29:29, 14 שניות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully