וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "מקווה שאזכה ללידה מחדש, כמו זו של סן אנטוניו"

הבלאק ממבה העניק שני ראיונות נרחבים בארצות הברית, בהם סיפר בין היתר: "הייתי יכול לשחק עוד חמש או שש שנים אם הייתי רוצה, אבל אני לא". וגם: מה הקשר בין קובי ומוצארט?

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
רואה את הסוף, אבל לא חושב עליו. קובי/AP

לאחר שכבר סיים את העונה בשל פציעה, העניק קובי בריאנט ראיון נרחב לרשת NBA TV בו דיבר פחות או יותר על הכל, ובפרט על החלק האחרון של הקריירה. "אני לא יכול להגיד שזה הסוף", סיפר הבלאק ממבה. "חשבתי שסן אנטוניו גמרו את הסיפור לפני 20 שנה, והחבר'ה האלה עדיין מנצחים. אז אני לא יכול להגיד שזו סופה של תקופה כי חשבתי שגם התקופה שלהם נגמרה, והם עדיין כאן. אני מקווה שגם אני אזכה לחוות לידה מחדש שכזו".

כשנשאל מה דוחף אותו לחזור למגרשים השיב: "כל התהליך הזה, אני רוצה לראות אם אצליח. אני לא יודע אם אני מסוגל, ורוצה לגלות. אעשה מה שאני תמיד עושה: אפרק את זה לפרטים הקטנים ביותר, ואלך יום אחר יום".

גם למגזין GQ העניק קובי ראיון מקיף, וגם שם הוא סיפק ציטוטים מעניינים מאוד. בין היתר, דיבר על המבקרים: "גמרו אותי יותר מדי פעמים מאז גיל 8, אז יותר מדי פעמים זה עניין של פרספקטיבה. אנשים חשבו שלמוצארט היו יותר מדי תווים בלחנים שלו. זה מעניין אותי מאוד. הוא הגיב להם ואמר שלא היו יותר מדי או פחות מדי תווים - היו כמה שצריך".

עוד אמר קובי: "האם הטבע שלי גורם לכך שפחות כיף לשחק איתי? כמובן. יכול להיות שחלק מהשחקנים הטובים בליגה מפוחדים מזה? כן. אבל האם אלה שחקנים שהייתי רוצה לשחק איתם? האם אלה שחקנים שהמועדון הזה היה רוצה? לא. מג'יק. ג'ורדן. בירד. היינו יכולים להיות חברים אדירים לקבוצה. אם שחקנים מסוימים לא בנויים לזה, מקומם לא כאן".

"הייתי יכול לשחק עוד חמש או שש שנים אם הייתי רוצה, אבל אני לא", הוסיף הבלאק ממבה. "העונה הזאת והעונה הבאה זה מספיק. אם המטרה שלי היתה לשבור את שיא הנקודות של קארים, הייתי עושה את זה. הייתי הולך לקבוצה אחרת וקולע 37 נקודות בערב, אבל זו מעולם לא היתה המטרה. המטרה היא לשבת באותו שולחן עם מייקל ומג'יק, עם אותו מספר של אליפויות".

צפו: קובי בריאנט מדבר על מה יעשה אחרי הפרישה

צפו: קובי בריאנט מדבר על פיל ג'קסון

צפו: קובי בריאנט מדבר על שאקיל אוניל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully