וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשחק מול בני הרצליה יום לאחר גמר הגביע

17.2.2015 / 18:17

במנהלת הליגה הגיעו לסיכום עם שתי הקבוצות, והצהובים יקיימו משחק 24 שעות לאחר גמר הגביע שנדחה בשל מזג האוויר הצפוי. נס ציונה מול הפועל ירושלים ביום רביעי, נדחה אשדוד-גלבוע/גליל

לאחר שהוחלט על דחיית גמר גביע המדינה בכדורסל מיום חמישי הקרוב ליום ראשון בשל מזג האוויר הסוער שצפוי, הוחלט הערב (שלישי) על החלטה לא שגרתית. מכבי תל אביב תשחק מול בני הרצליה במסגרת ליגת העל יום בלבד לאחר גמר הגביע, וזאת לאחר ששתי הקבוצות הגיעו לסיכום עם המנהלת בנושא. זאת בשל הרצון לא לפגוע בהכנות של האלופה לקראת המשחק מול פנאתינייקוס ביורוליג בחמישי.

בנוסף לכך, המשחק של עירוני נס ציונה מול הפועל ירושלים נדחה ליום רביעי, 25 בפברואר, והוא ישודר ב-5+ לייב. גם המשחק בין מכבי אשדוד לגלבוע/גליל עליון נדחה, ויתקיים ביום שני, יממה לאחר גמר הגביע.

כזכור, המשחק בין מכבי תל אביב לבני הרצליה היה אמור להיות משודר בערוץ הראשון, שבמהלך השבועות האחרונים נמצא בסכסוך עם איגוד הכדורסל, לאחר שזה בחר את ערוץ הספורט כמי שישדר את משחקי גביע המדינה לשנים הבאות. במנהלת הליגה הרצו לדחות את המשחק ליום שבת, ה-28 לפברואר, מה שהיה גורם לכך שמכבי תל אביב תשחק ארבעה משחקים בשבוע, והצהובים אף הסכימו לכך, אך בערוץ הראשון סירבו לשדר את המשחק במועד זה, מה שהיה מוביל לפגיעה כלכלית במנהלת הליגה וישירות בקבוצות. האפשרות השנייה שעלתה - הקדמת המשחק ליום חמישי הקרוב - נדחתה על ידי בני הרצליה שעורכת בשעה זו ממש משחק אימון עם הפועל חולון.

במהלך היום נערכו שיחות בין אנשי איגוד הכדורסל למנהלת הליגה על מנת להזיז את משחקי המחזור, וחלק מהקבוצות המעורבות במשחקים שאמורים להידחות קיבלו על כך הודעות. למרות זאת, במנהלת הליגה טוענים כי ההחלטה הסופית על דחיית המשחק מיום חמישי ליום ראשון התקבלה ללא הודעה סופית ובלי שניתנה להם האפשרות לסדר את לוח המשחקים כראוי. יש לציין שהמשחק בין הרצליה ומכבי תל אביב חייב להיערך עד סיום הסיבוב השני (שיסתיים עוד כשבועיים), כדי לקבוע את לוח המשחקים לסיבוב השלישי.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' (ימין) עם שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל). קובי אליהו
איך זה ייגמר? דונטה מול רנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully