וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר במשפחה: אחיו של לואיס סוארס חשוד במכירת משחק באל סלבדור

נשיכות? צלילות? קללות? הצחקתם את פאולו סוארס, אחיו של חלוץ ברצלונה בן ה-34, "שהתגבר" על פציעה רק כדי להפסיד 8:0 עם קבוצתו (וידאו בפנים), זאת בתמורה ל-10,000 דולרים

לואיס סוארס, שחקן ברצלונה. רויטרס
לואיס סוארס. הלך בעקבות אחיו?/רויטרס

לואיס סוארס נחשב לאחד השחקנים הכי "בעייתיים" בעולם. חלוץ ליברפול בעבר וברצלונה בהווה הסתבך בשערוריות רבות במהלך הקריירה - החל מקללות גזעניות, דרך צלילות הזויות על כר הדשא ועד לנשיכות הידועות לשמצה. חובבי כדורגל רבים בוודאי תהו מדוע שחקן ברמה כל כך גבוהה מתנהג בצורה כזאת. אולי זה יענה לכם על השאלה: במגזין הספורט הארגנטיני, 'אל-גרפיקו', חשפו סיפור הקשור למשפחת סוארס, לשם שינוי לא ללואיס, אלא לאחיו הבוגר פאולו.

לפני שנמשיך בסיפור, כמה מילים על הקשר-חלוץ בן ה-34. פאולו סוארס, אחיו של, קצת פחות מוצלח מאחיו, ובמהלך הקריירה נדד בקבוצות רבות, בעיקר מדרום אמריקה וממרכזה. את מרבית שנותיו בילה באיסידירו מטפאן מאל סלבדור, שם, ככל הנראה, החליט למכור משחק.

צפו בפאולו סוארס וחבריו מפסידים בקלות יתרה

בארגנטינה חושפים כי סוארס, שבילה שש שנים בקבוצה, היה מעורב במספר מכירות של משחקים, כשהחמורה שבהן כללה משחק בו היו מעורבים כל 11 השחקנים שפתחו. זה קרה בשנת 2012. מטפאן הפסידה 8:0 לפומאס, כשסוארס לא היה אמור לקחת חלק באותו מפגש בשל פציעה. החלוץ לא הסכים לוותר על הזכות לשחק, התעקש, ובסופו של דבר פתח בהרכב, לפני שהוחלף במחצית הראשונה. מסתבר כי הובטח לשחקנים שייקחו חלק בהתמודדות 10,000 דולרים, וסוארס לא רצה לפספס את ההזדמנות.

"אני לא יודע למה פוגעים בשם שלי", אמר סוארס כשנשאל על הפרשה, "הם צריכים ראיות בשביל להאשים אותי במשהו כזה. הם יכולים לחקור כמה שהם רק רוצים. אם הם מוצאים משהו, שידברו איתי. נורא שהורסים את השם שלי רגע לפני שאני פורש מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully