וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תשלם לבר און את מלוא שכרו

17.2.2015 / 10:58

בן דקון החליט לא לחסוך את המשכורת של המאמן המפוטר. בר און נתן את ברכת הדרך למחליפו מנחם קורצקי, המנכ"ל יורם עינב: "אנחנו מאוד אוהבים את הדרך הזו"

one

מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי והמאמן המפוטר עידן בר און שוחחו לאחר ניצחון הבכורה של המאמן החדש בשבת האחרונה וסיכמו לשמור על קשר למרות הסיטואציה ששניהם נקלעו אליה במועדון. בר און צילצל לפני המשחק לקורצקי כדי לאחל לו הצלחה וזה לא ראה את השיחה. רק לאחר המשחק, שב קורצקי לשיחה שלא נענתה מבר און והשניים כאמור שוחחו בצורה מאוד מכובדת.

מנכ"ל הקבוצה יורם עינב סיפר שבמועדון אהבו מאוד את הדברים: "לעידן חשוב שהפועל פתח תקוה תצליח. זה לא עוד מאמן שעבר כאן ואחרי שפוטר, רוצה שהקבוצה תיכשל. עידן אוהד הפועל פתח תקוה מגיל צעיר והוא גם רוצה שהקבוצה שהוא בנה, תישאר בליגה כי זו תהיה גם הצלחה שלו. אנחנו מאוד אוהבים את הדרך הזו".

הסיפור המעניין הוא שלבר און לא היה בחוזה סעיף המבטיח את שכרו עד סוף העונה במקרה של פיטורין. בהפועל פתח תקוה יכלו למעשה לחסוך את המשכורות שלו עד סוף העונה, אבל הבעלים דורון בן דקון החליט להיות הוגן כלפיו ומכיוון שהעריך ואפילו חיבב אותו מאוד, הוא החליט להעניק לו את כל שכרו עד סוף העונה. בר און השתכר כ-17 אלף שקל ברוטו בחודש. אף שהוא לא סיים את העונה במועדון, יצא לבר און שם טוב בקרב מאמני הליגה ויש לא מעט קבוצות בהן מדברים על העבודה שלו בצורה חיובית.

הפועל פתח תקוה צפויה לעמוד לדין בשל שיתופו של אורי אוזן בצוות המקצועי בשבת האחרונה. בקבוצה עדיין לא קיבלו זימון רשמי, אבל נודע להם כי כנראה יועמדו לדין מאחר שהיתה איזושהי בעיה ברישומו של אוזן בשבוע שעבר. ההערכה היא שהקבוצה תספוג קנס כספי. בקבוצה יחלו היום בהכנות למשחק החוץ החשוב מול בני סכנין וקרוב לוודאי שעל אף הבעיות הכלכליות, תצא הקבוצה לבית מלון.

מאמן הפועל פתח תקוה עידן בר און. ג'יני
יקבל את מה שמגיע לו. בר און/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully