וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גמר הגביע נדחה ליום ראשון בשעה 21:00

17.2.2015 / 15:45

בעקבות הצפי לשלג, הוחלט לקיים את הגמר הקלאסי בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב בתחילת השבוע הבא, במקום במועד המקורי שנקבע ליום חמישי הקרוב. האיגוד: "שתי הקבוצות הסכימו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גמר גביע המדינה בכדורסל נדחה ליום ראשון בשעה 21:00. כך קבעו היום (שלישי) באיגוד הכדורסל. למרות החשש הכבד משלג שיפקוד את הבירה ביום חמישי, בו אמור היה להתקיים המשחק מלכתחילה, בשעות הבוקר הוחלט כי הגמר יתקיים במועדו. אולם בהמשך היום דעתם השתנתה, ואחרי מאמצים גדולים להזיז את המשחק ליום ראשון, התקבלה ההחלטה באופן סופי.

משחק הליגה של מכבי תל אביב נגד בני הרצליה יידחה בשבוע, והמשחק של ירושלים נגד נס ציונה יידחה ליום רביעי בשבוע הבא.

מאיגוד הכדורסל נמסר: "בשל תחזית מזג האוויר שנכון להיום מראה אפשרות של שלג ביום חמישי, בו היה אמור להתקיים גמר הגביע וכדי למנוע מצב בו לא ניתן לקיים את המשחק או שלא כל הקהל יכול להגיע אליו בבטחה, החליט איגוד הכדורסל לדחות את המשחק ליום ראשון, בו אמור מזג האוויר להתייצב. דחיית המשחק התאפשרה בתאום מלא עם שתי הקבוצות שעלו לגמר הפועל ירושלים ומכבי ת"א וכמובן עם מנהלת ליגת העל שאפשרה הזזת מועדי משחקים".

במנהלת ליגת העל עמלים בשעה זו על בניית לוח משחקים מחדש למחזור הקרוב ומקווים למצוא פתרון למשחק בין מכבי תל אביב לבני הרצליה שהיה אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב. בערוץ הראשון, שהיה אמור לשדר את המשחק, מסרבים לשדרו במוצאי שבת (ה-28 בפברואר), מה שעלול להוביל לאובדן כספי עבור המנהלת. במנהלת לא אהבו את ההודעה של איגוד הכדורסל על דחיית הגמר לפני שנמצא פתרון ללוח משחקים למחזור ה-20.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין), סילבן לנדסברג, יוגב אוחיון, בריאן רנדל מול טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקרב יידחה. גפני מוקף בשחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

נושא לוגיסטי נוסף שעלה הוא העובדה שביום ראשון יתקיים גמר גביע המדינה לכדוריד בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון בהיכל הדרייב אין בתל אביב. נשיא המדינה רובי ריבלין אמור להעניק את הגביע בשני האירועים, וכעת מנסים לסנכרן את המשחקים על מנת שיוכל להעניק את הגביעים.

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי הביע את צערו על ההחלטה: "אנחנו מצרים על החלטת איגוד הכדורסל להעביר את משחק הגמר שלהם דווקא ליום ראשון בשעה שיתקיים הגמר הגדול של הכדוריד בין הפועל למכבי ראשל"צ. הם פנו אלינו והובהר להם שמועד משחקי גמר גביע המדינה בכדוריד נקבע מבעוד מועד לתאריך שהיה פנוי על מנת לקיים ערב חגיגי, שכולל את משחק גמר הגברים ולפניו את גמר הנשים, ורבים כבר רכשו כרטיסים.

"כרגע, משחקי גמר הגביע הכדוריד יתקיימו במועדם באולם ה'דרייב אין', שבו יורכב בסוף השבוע משטח כדוריד מיוחד, שאותו התחייבנו לפרק ביום שני בבוקר בשל הופעה שמתוכננת במקום. צר לנו שכלל אוהדי הספורט לא יוכלו ליהנות מערב ענק של כדוריד בגלל אותה החלטה חסרת התחשבות, אבל אין ספק שלאוהדי הכדוריד שיגיעו מובטחת חוויה גדולה, באולם ובשידורים.

"פניתי ליו"ר הוועד האולימפי ולמשרד הספורט שיקבלו החלטה גורפת שלא ניתן לקיים בעתיד שני משחקי גמר גביע מדינה באותו ערב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים/קובי אליהו

בינתיים הבוקר החלה מכירת הכרטיסים למשחק הגמר. אוהדי הפועל ירושלים יוכלו לקנות כרטיסים למשחק מחר בין השעות 10 בבוקר ל-20:00, כשרק בעלי מנויים יוכלו לרכוש כרטיסים שכן מספר הכרטיסים שהוקצה לקבוצה קטן ממספר המנויים. האדומים ישבו בשערים 10, 11, 12, 1 ו-2. אוהדי מכבי תל אביב ישבו בשערים ארבע עד שמונה, כשקהל נוסף שירצה להגיע למשחק הגמר יוכל לרכוש כרטיסים באתר משרד הכרטיסים "לאן" וישב בשערים 3 ו-9.

באיגוד היו מרוצים מארגון משחקי חצי גמר גביע המדינה, למעט התקרית המכוערת עם ועד עובדי רכבת ישראל שהחליט אתמול בבוקר להשבית את הרכבות המיוחדות שהיו אמורות להוביל את אוהדי מכבי חיפה אל המשחק. למרות שיחות שערכו באיגוד עם ראשי הועד, השביתה יצאה לפועל, "זאת כוחניות מגעילה", אמרו אמש באיגוד הכדורסל, "יכלו בקלות להשבית רכבות אחרות אבל החליטו לנצל את המעמד המכובד הזה כדי לתפוס עלינו כותרות. בושה". תחנת הרכבת בירושלים נמצאת סמוך מאוד לארנה ולאצטדיון טדי, מה שאמור להקל על הגעת הקהל שכן כמות החניה באזור היא מוגבלת מאוד ולא מעט אוהדים שהגיעו למשחקי אמש מצאו את עצמם חונים מרחק הליכה גדול מהאולם.

(עדכון ראשון: 10:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully