וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי חיפה: "שיא הנאיביות", רנה רוז'ו מכה על חטא

17.2.2015 / 9:50

הירוקים לא נרגעים מהפספוס בחצי גמר הגביע, הפורוורד יודע: "הייתי חייב לסגור את המשחק מהעונשין, אי אפשר לשחק רק 39 דקות". כעס על ההחלטה לא לשרוק לעבירה על חנן קולמן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפנים של שחקני מכבי חיפה ביציאה מחדר ההלבשה אמש (שני) בסיום משחק ההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי תל אביב 90:87 סיפרו את הסיפור בגדול. חלק משחקני חיפה יצאו עם הראש מושפל, האחרים נראו מרוכזים מאוד בעצמם, מתקשים להבין מה בדיוק קרה וכיצד הם לא עלו למשחק הגמר, כשחצי דקה לסיום הם מובילים על מכבי תל אביב 77:82. "פשוט לא יאומן, שיא הנאיביות", אמר אחד מהם אמש כשהוא חולף על פני אנשי התקשורת. בחיפה אף באו בטענות לצוות השופטים שלא שרק לעבירה על חנן קולמן כ-20 שניות לסיום, כשחדר לסל ונעצר על ידי דווין סמית'.

"רציתי להוריד עוד זמן מהשעון, בגלל זה מסרתי את הכדור כשביצעו עליי את העבירה", סיפר רנה רוז'ו שאיבד כדור קריטי והחטיא שתי זריקות בחצי דקה האחרונה, "כמנהיג של הקבוצה רציתי להגיע אל הקו, הייתי צריך לקחת את הזמן ולקלוע את הזריקות האלה ולסגור את המשחק. היינו חייבים לשמור על הכדור בצורה טובה יותר, דווין סמית' חטף כדור גדול שהוביל למתפרצת והייתה לנו עוד הזדמנות שהיינו צריכים למסור טוב יותר, אין ספק. כולם שיחקו את הכדורסל הטוב ביותר שלהם, אבל היינו צריכים לשחק ככה 40 דקות, ולא דקה פחות".

מורן רוט מכבי חיפה. קובי אליהו
עדיין בהלם. מורן רוט/קובי אליהו

המאמן רמי הדר נשמע כועס בסיום כשנשאל במהלך מסיבת העיתונאים כיצד בפעם השלישית העונה, כשדבר דומה קורה לחיפה גם במשחקי החוץ נגד הפועל אילת ומכבי אשדוד, לא מצליחה קבוצתו לסיים משחקים ועושה טעויות מביכות ברגעי הסיום, "זאת לא השאלה שצריכה להשאל", רטן הדר, "תשאל איך הגענו למצב כזה נגד מכבי תל אביב, זאת השאלה". רוז'ו מנגד, הסכים לענות עליה, "אנחנו צריכים לדעת להוציא לפועל את ההתקפות שלנו. אני חושב שזה שיעור טוב שיחזק אותנו. מה שיש לנו לעשות להתמקד במשחק הליגה נגד אילת. זה רק יחזק אותנו, אני מאחל הרבה בהצלחה למכבי תל אביב וירושלים בגביע, אבל אנחנו בין הקבוצות הטובות בליגה, נצטרך לדעת להוציא לפועל טוב יותר, אי אפשר לשחק רק 38 או 39 דקות. זה יהפוך אותנו לרעבים יותר בעתיד".

הפורוורד האמריקאי של חיפה ניפק בסיום גם את התחזית שלו לגבי משחק הגמר ביום חמישי: "אני הולך על הקבוצה הביתית, זה פקטור משמעותי. העובדה שיש לירושלים את האפשרות לשחק בבית שלהם היא משמעותית".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 87:90 אחרי הארכה

לכתבה המלאה
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
אכזבה גדולה. רמי הדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully