וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "השופט הרג אותנו, ניצחון היה מכניס את מכבי תל אביב למשבר"

17.2.2015 / 7:30

זעם גדול בקרית שמונה אחרי שגיאת השיפוט המכריעה: "זה מחדל, הפסד היה מכניס את כל המערכת במכבי תל אביב ללחץ אטומי". אבוחצירא אופטימי מהיכולת: "אנחנו קבוצה גדולה וזה לא חדש"

one

בעירוני קרית שמונה סירבו להירגע מההחלטה של השופט אלון יפת, שלא לשרוק לפנדל על שמעון אבוחצירא בדקות הסיום של המשחק אתמול (שני) מול מכבי תל אביב בבלומפילד (1:1). במועדון הצפוני נדהמו מכך שיפת עצמו הודה שלא הקשיב לעוזר השופט ולשופט הרחבה, ועל אף שהשניים הבהירו לו שהיה פנדל החליט שלא לשרוק. "אף אחד במגרש לא היה בעמדה יותר טובה מהקוון ומשופט הרחבה", אמר שחקן בקרית שמונה, "בשביל מה משלמים לשופטי רחבה אם אפילו כשהם רואים משהו לא מקשיבים להם? מישהו חייב לשים סוף למחדל שהיה כאן. זו שריקה שיכולה להכריע עונה שלמה".

השופט אלון יפת בין שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אם זה היה הפוך, יפת היה סומך על הקוון שלו"/ברני ארדוב

בנוסף, בקבוצה משוכנעים שיפת מאוד חשש לשרוק בשל העובדה שהיה מדובר בפנדל נגד מכבי תל אביב בבלומפילד בדקה קריטית. "אם זה היה הפוך, יפת היה סומך על הקוון שלו", טען שחקן אחר בקבוצה, "הוא פשוט הרג אותנו. נצחון שלנו היה מכניס את כל המערכת במכבי תל אביב ללחץ אטומי וגם אולי למשבר שהיה עוזר לנו מאוד".

למרות הכעס והאכזבה מהשופט, בקרית שמונה יצאו מעודדים מהתצוגה של הקבוצה ומכך שלמרות שכולם היו משוכנעים שמכבי תל אביב תנצח בבלומפילד - הם הגיעו ללא רגשי נחיתות ואף יכלו לנצח את המשחק.

"אנחנו קבוצה גדולה וזה לא חדש", אמר שמעון אבוחצירא, "כבר המון זמן שקרית שמונה קבוצה גדולה ובצמרת. ברק הכין אותנו כל השבוע בצורה הכי טובה, וכולם ראו שעמדנו כמו שצריך. מגיע לכולם שאפו גדול כי כולם היו כמו אריות. אם נמשיך ככה אין סיבה שלא נמשיך לנצח. אנחנו לא נופלים מאף קבוצה ואנחנו באים למגרש עם ביטחון ולא משנה לנו נגד מי אנחנו - אנחנו באים לנצח כל יריבה".

עוד באותו נושא

אלון יפת: "עשיתי טעות גדולה, סימנו לי שהיה פנדל ונאטמתי"

לכתבה המלאה
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אנחנו לא נופלים מאף קבוצה". אבוחצירא/ברני ארדוב

אבוחצירא וגיא חיימוב זעמו בסוף המשחק על החלטת השיפוט, ובעקבות הכעס יפת הגיע והתנצל. לאחר שנרגעו הרוחות דווקא אבוחצירא נשמע מפויס יותר בעניין: "אין מה לעשות, זה הכדורגל. היה פנדל אבל שופטים טועים כמו ששחקנים טועים. בסך הכל יפת בנאדם והוא שופט גדול, זה עבר ויש לנו כבר בשבת משחק ולא צריך להתעסק בזה".

כעת בצוות המקצועי ינסו להחזיר את השחקנים למסלול לקראת המשחק מול הפועל רעננה. במועדון רוצים למנוע נפילת מתח, כשלכולם ברור שאם לא ינצחו את רעננה, התיקו והמשחק הטוב שהיה אמש לא יהיה רלוונטי כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully