וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד עוקבת מקרוב אחרי מצבו של לארי סנדרס במילווקי"

שחקן הפנים הבעייתי ככל הנראה ייחתך מהבאקס, הקאבלירס עשויים לנסות לצרפו. בלאט: "אנחנו קבוצה יותר שלמה ומאוזנת עכשיו". לברון: "אנחנו שומרים ברמה גבוהה, חולקים את הכדור וזה עובד"

שחקן מילווקי באקס לארי סנדרס. AP
הבטחה גדולה שמתקשה לקיים. סנדרס/AP

חלון הטריידים ב-NBA ייסגר ביום חמישי הקרוב, וקליבלנד ממשיכה במאמציה לחזק את הסגל לקראת החצי השני של העונה והפלייאוף. כתב 'פוקס ספורטס' סם אמיקו צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "יש הרבה עניין בחוזהו של ברנדון הייווד", וכי "הקאבס עוקבים מקרוב אחרי מצבו של לארי סנדרס במילווקי".

אשר להייווד, הוא מחזיק בחוזה גדול שנגמר בקיץ הקרוב, ועל כן מהווה מטרה לקבוצות שרוצות לפנות כסף תחת תקרת השכר. העונה הוא משחק 5.1 דקות בממוצע בלבד.

סנדרס צפוי להיחתך ביממה הקרובה מהבאקס ולהיכנס להליך הווייברס, ובמקרה כזה קליבלנד עשויה להסתער עליו. סנדרס בן ה-26 סיים לרצות השעייה בת עשרה משחקים לאחר שעבר על נהלי הסמים של הליגה. ב-26 המשחקים שכן שיחק העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק. בקיץ שעבר חתם על חוזה חדש של 44 מיליון דולר ל-4 עונות (חוזה שיילך איתו גם אם ייחתך ממילווקי).

בינתיים, קליבלנד מביטה אל עבר החצי השני של העונה, וקיירי אירווינג אמר על שלושת שחקני החיזוק (ג'יי אר סמית', אימון שאמפרט, טימופיי מוזגוב): "הם הכניסו לנו הרבה גיוון, הם מביאים איתם קשיחות".

לברון ג'יימס הוסיף: "אנחנו לא צריכים לדאוג מה קבוצות אחרות עושות, רק להמשיך לבנות על מה שכבר עשינו. אנחנו משחקים כדורסל טוב מאוד כרגע, שומרים ברמה גבוהה, חולקים את הכדור וזה עובד".

דיוויד בלאט סיכם: "אנחנו קבוצה שלמה יותר כרגע. לברון הוא המנהיג שלנו, וכשהוא משחק כמו שהוא משחק - ברמה מדהימה - אנחנו קבוצה אחרת לגמרי. אנחנו מאוזנים, יש לנו יותר עומק ואנחנו משחקים ביחד. החבר'ה החדשים הוסיפו איכות, מאמץ ורוח מצוינת".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הרבה סיבות להיות מרוצה לקראת המחצית השנייה של העונה. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully