וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: יונייטד עלתה לרבע הגמר ותארח את ארסנל

השדים האדומים נקלעו לפיגור מפתיע אצל פרסטון, אבל הררה, פלאיני ורוני סידרו להם 1:3 ומפגש מרתק בשלב הבא. ליברפול תארח את בלקבורן, בראדפורד - רדינג, אסטון וילה - ווסט ברום

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
זה היה קשה, אבל יונייטד בשלב הבא. רוני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד העפילה הערב (שני) לרבע גמר הגביע האנגלי אחרי ניצחון 1:3 בחוץ על פרסטון נורת' אנד מהליגה הראשונה (השלישית בסולם הליגות).

השדים האדומים נראו רע מאוד במשך דקות ארוכות מול היריבה, שנמצאת 45 מקומות מתחת ורחוקה מהם רק 45 דקות נסיעה. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, מתפרצת קטלנית של פרסטון הסתיימה בבעיטה של סקוט ליירד, שפגעה ברגל של אנטוניו ולנסיה, בלבלה את דה חאה והלכה לרשת.

למשך 18 דקות, נראה היה שהגביע האנגלי הולך לספק עוד סנסציה אדירה, אבל יונייטד הצליחה להתעורר בזמן. בדקה ה-65, דרדל'ה של אנדר הררה הלכה לרשת, כשוויין רוני, שהיה בעמדת נבדל, ספק מפריע לשוער. אחרי השוויון, ליונייטד כבר הלך קל יותר. בדקה ה-72, מרואן פלאיני נגח מקרוב, הכדור נעצר והבלגי שלח את הריבאונד לרשת. שתי דקות לסיום, רוני זרק את עצמו ברחבה, קיבל פנדל ובעט אותו פנימה כדי להבטיח את הניצחון.

שחקני אסטון וילה חוגגים. GettyImages
לאסטון וילה מחכה דרבי/GettyImages

הגרלת רבע גמר הגביע האנגלי נערכה עוד לפני המשחק של יונייטד ובה נקבע כי המשחק הגדול של השלב הבא ייערך באולד טראפורד, שם הקבוצה של לואי ואן חאל תחכה למחזיקת הגביע ארסנל.

הסינדרלה של המפעל העונה, ברדפורד, המשחקת בליגה השלישית בטיבה בממלכה והדיחה הן את צ'לסי והן את סנדרלנד, תפגוש את רדינג מהצ'מפיונשיפ. ליברפול תשחק באנפילד מול בלקבורן, גם היא מהצ'מפיונשיפ. אסטון וילה ו-ווסט ברומיץ' ייפגשו לדרבי של העיר ברמינגהאם. המשחקים ייערכו ב-7-8 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully