וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ' קיבל את פרס שחקן חודש ינואר בליגת ווינר

שחקן החודש של מנהלת הליגה בשיתוף גולשי וואלה! ספורט הוא קשר מכבי תל אביב, שהקדים את חואן פאבלו, ממאדו צ'אם, ערן לוי ואיתמר ניצן. כבש שני שערים בחמישה משחקים בחודש שעבר

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניקולה מיטרוביץ', שחקן חודש ינואר/ברני ארדוב

ניקולה מיטרוביץ' הוא שחקן החודש של מנהלת ליגת העל, שנבחר בשיתוף גולשי וואלה! ספורט. הגולשים בחרו בקשר הסרבי של מכבי תל אביב כשחקן הטוב ביותר של חודש ינואר, והוא קיבל את הפרס לפני שריקת הפתיחה של משחק העונה מול עירוני קרית שמונה בבלומפילד, מידי הגולשים קורל רחמים ותומר ארליכמן שעלו בהגרלה.

מיטרוביץ הקדים את חברו חואן פאבלו וכן את חלוץ הפועל רעננה ממאדו צ'אם, את קפטן מכבי נתניה ערן לוי ואת שוער מכבי פתח תקוה איתמר ניצן.

בחודש בו ערן זהבי כובש רק פעמיים (וגם זה מהנקודה הלבנה) והגנת הברזל של מכבי תל אביב היא מקור הגאווה, ניקולה מיטרוביץ' עשה צעד לעבר קדמת הבמה וסיפק מהלכי קלאץ' שהעניקו לצהובים יתרון בן ארבע נקודות בפסגה. הקשר הסרבי, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בקיץ, הפך ליקירו של פאקו אייסטרן. בינואר, מעבר ליציבות, להשקעה במרכז השדה, לתרומה הקבועה להנעת הכדור ולמסירות המתוחכמות, הוא גם כבש שניים מהשערים היפים של מכבי תל אביב העונה. מיטרוביץ' סובב את שער הניצחון הנפלא לרשת מ.ס. אשדוד ומחזור לאחר מכן הפציץ את השני בדרבי ונבחר לאיש המשחק.

לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות

ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב מקבל את פרס שחקן חודש ינואר עם הגולש תומר ארליכמן. ברני ארדוב
מיטרוביץ' מקבל את הפרס מהגולש תומר ארליכמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully