וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הגבנו טוב ללחץ, כולל שחקנים שאוהבים להשמיץ"

16.2.2015 / 20:48

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהניצחון הקליל: "אף אחד לא חשב שככה זה ייגמר". ג'וזף ג'ונס: "עשינו עבודה גדולה". דן שמיר: "זה היה הכי רחוק מאיך שרצינו שזה ייראה. התפרקנו"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
פרנקו יכול להיות מאוד מרוצה/קובי אליהו

הפועל ירושלים העפילה הערב (שני) בקלות מפתיעה לגמר גביע המדינה בכדורסל, אחרי 65:97 על הפועל אילת בארנה הביתית שלה. יותם הלפרין כיכב עם 22 נקודות, ג'וזף ג'ונס הוסיף 16 ו-10 ריבאונדים והאדומים טיילו לגמר מספר 11 שלהם, בחיפוש אחר הגביע החמישי.

המאמן המנצח, דני פרנקו, סיכם: "היה הרבה מתח. אני שמח ששמרנו כמו ששמרנו, זה עזר לנו להגיע לסקור כזה וככה ניצחנו. הראינו שאנחנו יודעים להתמודד עם הלחץ ואחרי הרבה שנים אנחנו בגמר. אנחנו משחק אחד מתואר, ונרצה לעשות את הכי טוב שלנו ביום חמישי בלילה כדי להשלים את העבודה. המפתח העיקרי היה משחק ההגנה שלנו. כשאנחנו שומרים ואגרסיביים הכל נראה יותר טוב. ההגנה הובילה אותנו היום".

פרנקו הוסיף: "היה ברור שאנחנו פייבוריטים וידענו להתמודד יפה עם הלחץ. הגבנו אליו טוב, כולל שחקנים שאתם אוהבים להשמיץ. בתחילת השנה אמרנו שחשוב לנו להגיע למשחקים על תואר. לפעמים אנחנו משחקים גם בשביל לא להפסיד. לא אני ולא אף אחד אחר חשב שזה ייגמר ככה ועכשיו זה מאחורינו, יש לנו את יום חמישי. הייתה אווירה מדהימה ותהיה לנו עבודה קשה לקראת הגמר".

ג'וזף ג'ונס אמר: "עשינו עבודה גדולה, הקהל נתן אנרגיות והזין אותנו. אני לא יודע כלום על הרצון להביא עוד גבוה. כל מה שההנהלה רוצה לעשות, אני אבין. אף הנהלה לא רוצה לפגוע בקבוצה שלה".

מאמן הפועל ירושלים דן שמיר. קובי אליהו
תצוגה רעה. שמיר/קובי אליהו

מנגד, מאמן אילת, דן שמיר המאוכזב, אמר: "זה היה הכי רחוק מאיך שרצינו שזה ייראה. בחצי הראשון פתחנו לא טוב, היו לנו כמה מומנטומים, שמה שפגע בנו זה ריבאונדים בהתקפה וקצת איבודי כדור שטותיים. ברבע השלישי התפרקנו ונהיה גארבג' טיים אחד ארוך, וזה לגמרי עלי".

שמיר המשיך: "הרעיון מאחורי החמישייה שפתחנו איתה היה שירושלים התחילו טוב מאוד במשחקים האחרונים וחשבתי שיהיה לנו מספיק בהתקפה. רציתי לפתוח עם הרבה נוכחות הגנתית, אבל לא נכנסנו טוב למשחק. בחודשיים וחצי הרגשנו שיש לנו חדר הלבשה טוב וקבוצה שמשחקת יחד, אבל כל פעם שאתה חוטף מכה זה עוד משהו שצריך להתמודד איתו. אני סומך על האנשים שאיתנו, שידעו להתמודד".

שחקני אילת לא השתוקקו להגיע למסיבת העיתונאים. מי שבסוף הגיע היה אפיק ניסים, שאמר: "צריך לתת קרדיט לירושלים, הם לקחו את הלחץ למקומות הנכונים. חשבתי שנבוא מוכנים ובמחצית הראשונה היינו שם, אבל במחצית השנייה היה לנו קשה לחזור ובסוף כבר לא היה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully