וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר יעבור לדאלאס, ג'רמיין אוניל ביטל את השמועות

חלון הטריידים לקראת סיום: אמארה נפרד מהניקס עם תקוות לטבעת, לארי סנדרס ייחתך ממילווקי, טורונטו מעוניינת בגארנט או ווסט, דנבר דיברה עם בוסטון. כל השמועות - בפנים

אמארה סטודמאייר שחקן ניו יורק ניקס. AP
"מאחל בהצלחה לניקס". אמארה משתחרר/AP

שלושה ימים בלבד נותרו עד סגירת חלון הטריידים ב-NBA, וקבוצות הליגה מנסות לבצע עסקאות אחרונות לקראת המחצית השנייה של העונה והפלייאוף. "אל תפתחו ציפיות, אנחנו לא צפויים לקבל הרבה אקשן", כתב זאק לואו מאתר 'גרנטלנד', ובכל זאת, הנה כמה שמועות מהשעות האחרונות.

* אמארה סטודמאייר יעבור לדאלאס. הסנטר הוותיק, שהשתחרר מחוזהו בניו יורק במהלך סוף השבוע, ישחק במאבס לפחות עד תום העונה, והחוזה יהפוך רשמי ביום רביעי, כשיהפוך לפרי אייג'נט. סטודמאייר, 32, שכבר הצהיר שהוא רוצה לשחק בקבוצה שנאבקת על האליפות, העמיד העונה ממוצעים של 12 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. הוא יחתום על חוזה מינימום לשחקן ותיק, אחרי שוויתר על השנה האחרונה בחוזה הענקי שלו - 99.7 מיליון דולר לחמש שנים. "למרות שאני עוזב את הניקס בלב כבד, אני מאחל לקבוצה הצלחה", אמר אמארה, "פעם ניק, תמיד יישאר ניק".

* ג'רמיין אוניל ביטל את שמועות על קאמבק אפשרי שלו ל-NBA: "אני לא מרגיש שאני בעמדה לחזור, עם רק שבעה שבועות של אימונים, אני לא מרגיש נוח מספיק לעשות את המחויבות הזאת. הכל זה עניין של תזמון, ולהרגיש טוב. אני מאמין בהקשבה לסימנים של החיים ולהבנת הגוף שלי".

* פיניקס סאנס מוכנה לעשות טרייד על גוראן דראגיץ', ולא להסתכן בלאבד אותו כשיהפוך לשחקן חופשי. יוסטון סומנה כמועמדת לצרפו.

טיי לאוסון, דנבר נאגטס, דיון ווייטרס, קליבלנד קאבלירס. AP
ינדוד לבוסטון? לאוסון/AP

* אותו לואו כתב כי בוסטון ודנבר ניהלו שיחות ראשוניות בנוגע לטיי לאוסון. גם קנת' פאריד עשוי לעזוב את הנאגטס בחלון ההעברות המסתיים.

* על פי 'גרנטלנד', טורונטו מוכנה לוותר על טרנס רוס, ומעוניינת מאוד באחד מבין שני פורוורדים וותיקים: דייויד ווסט וקווין גארנט. על פי העיתונאי אלכס קנדי, הראפטורס עשויים לצרף לחבילה פוטנציאלית גם את יונאס ולנצ'יונאס, בתנאי שיקבלו בחזרה כוכב של ממש.

* ב-ESPN טוענים שמילווקי ולארי סנדרס מנהלות שיחות על התרת חוזהו של שחקן הפנים הבעייתי. סנדרס סיים לרצות השעייה בת עשרה משחקים לאחר שעבר על נהלי הסמים של הליגה, ונראה שלא ישוב לשחק עוד בשורות הבאקס. ב-26 המשחקים שכן שיחק העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק. בקיץ שעבר חתם על חוזה חדש של 44 מיליון דולר ל-4 עונות.

* כתב ESPN איאן בגלי מדווח שאמארה סטודמאייר, ששוחרר מהניקס, נוטה לחתום בדאלאס.

* ברשת 'פוקס ספורטס' מדווחים שאוקלהומה סיטי וברוקלין שוב מדברות על עסקה שתעביר את ברוק לופז לת'אנדר. עדיין לא ברור מה OKC תשלח לנטס בתמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברנדון באס שחקן בוסטון סלטיקס מול לארי סנדרס שחקן מילווקי באקס. רויטרס
ככל הנראה רשם את משחקו האחרון במילווקי. סנדרס/רויטרס

* אוקלהומה סיטי, סקרמנטו, שיקגו והקליפרס מעוניינות בשחקן דנבר ארון אפללו, אך שיחות רציניות עם הנאגטס עדיין לא התקיימו.

* שיקגו שומרת על קשר עם השחקן החופשי רוני ברואר.

* מארק ג'יי ספירס מ'יאהו' מדווח שג'ייסון תומפסון מעוניין לעזוב את סקרמנטו לפני תום החלון. לפורוורד יש חוזה עד קיץ 2017.

עדכון ראשון: 16.2, 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully