וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: באיגוד הכדורסל יערכו ישיבה, הגמר עלול להידחות

16.2.2015 / 23:25

הסערה שצפויה בירושלים ביום חמישי עשויה להביא לדחיית המפגש בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב לשבת, אולם בשלב זה מדובר ברעיון בלבד ולעת עתה, המשחק אמור להתקיים כרגיל

שלג בירושלים, שישי, 9 בינואר 2015. טלי מאייר
ככה ירושלים נראתה בחודש שעבר/טלי מאייר

משחקי חצי גמר הגביע בכדורסל ייערכו הערב (שני), אבל לא מעט דברים מטרידים את אנשי האיגוד המארגנים את האירוע. אחת הבעיות היא נושא מזג האוויר הצפוי ביום חמישי, מועד גמר הגביע. על פי התחזיות צפוי שלג כבד בירושלים, אך ככל הנראה רק בשעות הלילה המאוחרות. גורמים באיגוד העריכו שגם אם חלק מהכניסות לעיר יחסמו, המשחק ייערך במועדו. מאז החלו התחזיות, דחו באיגוד את השמועות על העתקת מיקום הגמר.

באיגוד הכדורסל ייערכו ישיבה הלילה ומחר בבוקר יחד עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית ירושלים ולאחר מכן תתקבל ההחלטה לגבי מועד המשחק. אפשרות שתיבדק במהלך היום היא דחיית המשחק ליום שבת בשל מערכת השלג שאמורה לפקוד את ירושלים, אך בשלב זה מדובר ברעיון בלבד.

בחודש דצמבר התנהל דיון בין אנשי איגוד הכדורסל להנהלת הארנה והנהלת יד אליהו, שגלש לפסים לא נעימים, כאשר לבסוף הוחלט לערוך את המשחק בירושלים. בימים אלה נערכת באולם בתל אביב תוכנית הגמר של התוכנית "אקס פקטור", מה שמונע אפשרות העתקת המשחק לאולם ביום חמישי. באיגוד כלל לא שקלו את האפשרות הזאת.

באיגוד מבינים כי כל אירופה נמצאת כעת בשבוע גביע, ואם לא יצליחו לקיים את המשחק ביום חמישי (או בשבת), ההתמודדות עלולה להיגרר עד חודש אפריל, שכן מכבי תל אביב אמורה לשחק ברציפות ביורוליג עד עוד חודשיים.

בינתיים, נוצרה היום בעיה נוספת, הקשורה להגעת האוהדים למשחקי חצי הגמר. באיגוד דאגו בשבועות האחרונים לתגבור קו הרכבות מחיפה לירושלים, על מנת לאפשר לאוהדים של מכבי חיפה להגיע בנוחות אל משחק חצי הגמר מול מכבי תל אביב. אלא שוועד עובדי רכבת ישראל הודיע על עיצומים ועל ביטול תגבור הרכבות ומאות אוהדים, שבנו על השירות, ייאלצו להגיע ברכבים פרטיים. בוועד עובדי הרכבת אמרו היום כי הודיעו על השביתה לפני מספר שבועות, כאשר גם ניסיון השכנוע של יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי בשיחה עם ראש הוועד לא הועילה. "זאת בושה גדולה של ועד עובדי רכבת ישראל", אמרו היום באיגוד הכדורסל, שם בנו על תגבור רכבות גם לקראת משחק הגמר, אך כעת לא ברור מה יעלה בגורל רעיון זה.

עדכון ראשון: 18:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully