וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפלורנטינו נמאס? יואכים לב עשוי להחליף את אנצ'לוטי בריאל

בספרד מדווח שלאור האכזבות האחרונות נשיא ריאל מדריד מגשש לגבי מחליפים למאמן שחוזהו מסתיים בקיץ 2016. מאמן גרמניה המועמד המוביל לתפקיד. וגם: ניתוח הדעיכה של רונאלדו

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
עונה הבאה בריאל? יואכים לב/GettyImages

בהנהלת ריאל מדריד הצהירו לא פעם אחת על שביעות רצונם מקרלו אנצ'לוטי, המאמן האיטלקי שהוליך אותם אשתקד לזכייה עשירית בליגת האלופות. אולם, הפתיחה העגומה של 2015 שבמהלכה הבלאנקוס הושפלו מול אתלטיקו מדריד בגביע וגם בליגה, מגדילה את הלחץ במועדון ועל פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מספרד פלורנטינו פרס כבר החל לגשש לגבי מחליפים לאנצ'לוטי.

ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שיואכים לב מאמן נבחרת גרמניה עשוי לעמוד על הקווים בברנבאו כבר בעונה הבאה. חוזהו של אנצ'לוטי מסתיים בקיץ 2016, בדיוק במועד שבו לב צפוי לסיים את הקדנציה שלו במנשאפט אחרי היורו הקרוב שייערך בצרפת.

לב מעריץ את הכדורגל הספרדי, ועל פי הדיווחים, במועדון המדרידאי כבר גיששו לגביו ובדקו אם הוא אכן מעוניין במשרה הנחשקת כל כך. לב אימון בעבר קבוצות רבות, ביניהן שטוטגרט ופנרבחצ'ה, אך ההצלחה שלו החלה רק בנבחרת הלאומית, שם החל את דרכו כעוזרו של יורגן קלינסמן ב-2004 והגיע לשיאו כמובן בקיץ האחרון שבו הוביל את הגרמנים לזכייה מרשימה מאוד בגביע העולמי, תוך כדי הצגת כדורגל התקפי ושובה עין ששבה גם את אנשי ריאל מדריד.

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. רויטרס
ישלם את המחיר? אנצ'לוטי/רויטרס

אומנם ריאל מדריד ממשיכה להוליך את הטבלה בפער נקודה, אבל כבר אין ספק שברצלונה נראית בכושר טוב יותר, כשאתמול (ראשון) שוב הוכיחה את זה עם 0:5 על לבנטה בבית. כמו כן, אם נדמה היה שכריסטיאנו רונאלדו בכושר שיא, פתאום ליאו מסי הפך לכוכב הלוהט בלה ליגה, כשאתמול כבש שלושער.

וכאמור, כפי שגם רונאלדו העיד בעבר, היריבות עם מסי דוחפת את שניהם, אבל גם עלולה לעבוד הפוך. בספרד מנתחים היום (שני) את הדעיכה של כריסטיאנו, שבאופן לא מפתיע, קרתה במקביל לנסיקה של מסי.

רונאלדו לא כבש במדי ריאל מדריד במשחקה בשבת מול לה קורוניה (להפך, הוא שוב נראה חסר מזל, ובעיטות שעד לא מזמן כבש בטבעיות נעצרו במשקוף ועל ידי ההגנה), כשהפורטוגלי משלים משחק רביעי ברציפות ללא כיבוש (אחרי אספניול, קורדובה ואתלטיקו) ואף שומע שריקות בוז מהיציעים. השלושער של מסי קירב אותו לרונאלדו מרחק שני שערים בלבד (28 מול 26), כשכוכב ריאל לא כובש מאז ה-18 בינואר. ב"אס" נזכרים שרק בחודש דצמבר רונאלדו הוליך על מסי 13:25 בגולים - כמעט פי שניים.

אז מה קרה מאז? ב"אס" טוענים שהכל החל באליפות העולם לקבוצות, כשרונאלדו לא כבש מול קרוס אסול וסן לורנסו, כשהוא "נראה מדוכדך" כשסרחיו ראמוס זכה בתואר שחקן הטורניר. עד אז הוא כבש 32 שערים ב-23 משחקים (ממוצע של 1.39 גולים למשחק), כשמאז הוא יורד לממוצע של 0.40 גולים למשחק (צניחה של 70 אחוז).

ב"אל מונדו דפורטיבו" כבר שמחו לאידו, ואמרו ש"המעידה של ינואר נגררה עד פברואר... וכל זה מתווסף גם לבעיות האישיות שלו, אחרי הפרידה שלו מאירנה שייק, בת זוגו בחמש השנים האחרונות... בשבת הקהל תמך בו עד הדקה ה-61, כשבעיטה חופשית שלו עפה גבוה מעל לשער, ושריקות הבוז נשמעו בברנבאו כאזהרה. במיוחד כשליגת האלופות מעבר לפינה".

עוד באותו נושא

איסקו: "זו הייתה תרופה טובה להשפלה שחטפנו בדרבי"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. רויטרס
דועך. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully