וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בשפל של 28 שנים, אינזאגי ספג שריקות בוז מהאוהדים

קצב צבירת הנקודות של מילאן העונה הוא הנמוך ביותר מאז עונת 1986-87. נילס לינדהולם שאימן אז, פוטר במחזור ה-24. פיפו שרד בינתיים 23 מחזורים: "כרגע קשה לנו לשחק בסן סירו"

מאמן מילאן, פיליפו אינזאגי. GettyImages
קבוצה מפוהקת. אינזאגי/GettyImages

אגדה בימיו כשחקן או לא - להרבה אוהדים של מילאן פשוט נמאס מפיליפו אינזאגי. חלוץ העבר שמאמן את הקבוצה בהצלחה מאוד קטנה מאז תחילת העונה, ספג אתמול (ראשון) שריקות בוז אחרי ה-1:1 הביתי נגד אמפולי מהתחתית ונראה שמעמדו מתערער.

האימפריה המילאנזית מתקשה לשחזר את ימי התהילה כבר כמה שנים, אבל העונה היא גורמת בעיקר לפיהוקים אצל אוהדי הכדורגל האובייקטיביים. בקרב אוהדי הקבוצה ישנו בעיקר כעס. הרוסונרי מדורגים במקום ה-11 בטבלה עם 7 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים, במילים אחרות: 30 נקודות.

הממוצע של מילאן, 1.304 נקודות למשחק, הוא הנמוך ביותר של הקבוצה מעונת 1986-87. שפל של 28 שנים. באותה עונה המאמן היה חלוץ אחר של הקבוצה, נילס לינדהולם. השבדי פוטר במחזור ה-24 ובמקומו הגיע פאביו קאפלו. עכשיו המחזור הוא ה-23. האם גם לאינזאגי נותר מחזור אחד בלבד?

המאמן בן ה-41 הסביר אחרי התיקו נגד אמפולי ש"תמיד יש לנו שחקנים שלא כשירים ל-90 דקות. אין לי הרבה אלטרנטיבות", אבל אחרי הדברים הללו, באיטליה דאגו להזכיר את מ'באיי ניאנג. הצרפתי שהושאל לגנואה בינואר, כבש אתמול צמד נגד ורונה והזכיר כמה כישרון יש לו ברגליים. שבוע לפני כן הוא בישל את שער הניצחון של הג'אלובלו על לאציו.

מילאן ניצחה העונה ב-5 משחקי בית בלבד מתוך 12 בליגה ואינזאגי הוסיף: "אנחנו בתקופה קשה. אנחנו מנסים למצוא את השיטה הנכונה והרבה שחקנים נמצאים בתהליך של חזרה מפציעות. יותר מהכול אנחנו צריכים לעבוד על הפן המנטלי. לא פשוט בשבילנו לשחק בסן סירו כרגע, אנחנו חייבים להפוך את קריאות הבוז לקריאות עידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully