וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז: "לא הרגשתי טוב בשנה האחרונה שלי בצ'לסי"

רגע לפני שיפגוש את האקסית בליגת האלופות, בלם פריס סן ז'רמן הסביר מדוע החליט לעזוב את הבלוז. על מוריניו: "אנשים ניסו להמציא עלינו סיפורים". וגם: צפו בילד בן ה-8 שמלהיב את צ'לסי

דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
ידע ימים יפים בצ'לסי. דויד לואיז/רויטרס

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות ייצאו לדרך ביום שלישי כאשר כבר בפתיחה נקבל מפגש מסקרן מאוד בין צ'לסי לפריס סן ז'רמן. מי שעבורו המפגש הזה יהיה מסקרן במיוחד הוא דויד לואיז, הבלם הברזילאי שעבר מצ'לסי לשורות הצרפתים תמורת סכום עתק של 50 מיליון ליש"ט.

היום (שני) הברזילאי התראיין לכלי תקשורת באנגליה וחשף גם מדוע החליט לעזוב את צ'לסי. "אחרי שמוריניו עזב את ריאל מדריד הוא אמר שהוא רוצה ללכת כשהוא מרגיש טוב. אני לא הרגשתי טוב בצ'לסי ואמרתי שרציתי לעזוב", הודה לואיז והוסיף: "לא הרגשתי כמו שהרגשתי שנה לפני כן".

הבלם הוסיף: "אנשים ניסו להמציא סיפורים עליי ועל מוריניו, אבל לא היו שום משקעים בינינו. הוא היה הבוס והוא החליט מי ישחק ומי לא. כשהוא לא שם אותי בהרכב לא עשיתי מזה עניין. אני בסך הכול עוד שחקן, אין בעיה".

לואיז שיבח את קבוצתו לשעבר והסביר: "היו לי חיים נהדרים בלונדון, רגעים נהדרים. זכינו בליגת האלופות, היה לי חיבור מדהים עם הקהל והחברים לקבוצה אבל החלטתי שהתקופה שלי פה הסתיימה".

הדבר הבא? צפו בילד בן 8 שמשגע את צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully