וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה רוז'ו: "אסור לי לתת לדווין סמית' זריקות חופשיות"

16.2.2015 / 10:50

מכבי חיפה מתכוננת למשחק חצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב (21:10, ספורט 5). רוז'ו: "נביא את ההגנה הפיזית הלוחצת שלנו כמו בפעם שעברה, אני חושב שזה מצוין שאנחנו האנדרדוג"

one

מכבי חיפה תפגוש הערב (שני, 21:10, ספורט 5) את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה שארנה בירושלים. הקבוצה של רמי הדר ערכה אתמול את האימון המסכם בבירה, ויצאה לבית המלון באווירה טובה ובהרגשה שהיא יכולה להפתיע. בחיפה שוב סימנו את האגרסיביות כמפתח שיכול להביא לניצחון. כזכור, בשבוע שעבר הירוקים הפסידו לאלופת אירופה 74:70 אחרי שכבר הוליכו ב-21 הבדל.

"כבר הובלנו ב-20 הפרש, אבל נהיינו עצלנים בהתקפה והם ניצלו את זה למתפרצות", חזר רנה רוז'ו לשבוע שעבר, "אסור לנו לתת להם לקלוע מבחוץ. אסור לי לתת לדווין סמית' להגיע לקליעות פתוחות. יש הרבה השפעה למשחק של שבוע שעבר, למדנו ממנו הרבה. נביא את ההגנה הפיזית הלוחצת שלנו כמו בפעם שעברה, רק שהפעם נצטרך להוציא לפועל טוב יותר בלחץ. אין ספק שלמדנו הרבה מהמשחק הזה".

רוז'ו, שנמצא בכושר אישי נהדר, התייחס לעובדה שמכבי תל אביב צפויה להתמקד בו, "בכל פעם שאני עולה למגרש אני יודע שישמור עליי שחקן טוב, אז אני בא באותה הגישה ורוצה לשמור את השחקן הטוב ביותר שלהם. נעבוד קשה בכל התקפה כדי להגיע למצבים טובים. המאמן עבד איתנו קשה באימונים, לא נוכל לוותר בשום התקפה. אחרי המשחק שעבר הרגשתי שההגנה שלי הייתה פחות טובה, אז אני חושב שאם אביא את האנרגיה שאני מביא בדרך כלל אז כולם ידבקו בה".

לסיום התייחס האמריקאי לעמדת האנדרדוג: "אני חושב שזה מצוין שאנחנו האנדרדוג, כל החיים שלי הייתי האנדרדוג. בקולג', כששיחקתי עם אייק אופייבו בגמר במקסיקו היינו האנדרדוג, יש לנו הרבה מאוד כבוד כלפי מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully