וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "למרות שאנחנו באים כאנדרדוג אנחנו באים לנצח"

הפורוורד של הפועל אילת מוכן לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים (18:30, ספורט 5): "מאז שאדריאן יוטר הגיע לקבוצה הדברים התחברו בינינו. טוני גפני: "אין שום לחץ בגלל שזה בארנה, האנרגיות יהיו האקס פקטור שלנו"

הפועל אילת תעלה הערב (שני) על הפרקט בארנה בירושלים לחצי גמר גביע המדינה הראשון נגד הפועל ירושלים (18:30, ספורט 5) כאנדרדוג מובהק. הקבוצה של דן שמיר, שמגיעה למשחק לאחר הפסד ביתי מרגיז להפועל חולון, אמנם ניצחה את ירושלים בארנה בסיבוב הראשון בליגה, אך כשרוב הקהל באולם יהיה אדום, ובמומנטום החיובי שנמצאים בו השחקנים מירושלים, אפשר להבין את העמדה איתה מגיעה אילת. השחקנים התאמנו אתמול בארנה, וחזרו לבית המלון בירושלים בו ילונו עד המשחק, כשאם יעשו את ההפתעה ויעלו לגמר, ישארו בעיר עד למשחק הגמר.

"הפועל ירושלים זה הפועל ירושלים, אנחנו במגרש הביתי שלהם והרוב יהיה פה אדום", הסביר אלישי כדיר, שעוד בעונה שעברה היה קפטן האדומים ועבר במהלך העונה לאילת, "מניסיון אישי אני יודע כמה כוח יש לקהל הזה, ולמרות שאנחנו באים כסוג של אנדרדוג כמו פעם שעברה, אנחנו באים לנצח. חשוב לנו לנצח ולחזור למעמד שהיינו בו בשנה שעברה".

פורוורד הפועל אילת אלישי כדיר. ברני ארדוב
שחקן מפתח של אילת. כדיר/ברני ארדוב

הפורוורד הוסיף על הכושר המצוין בוא הוא נמאצ ועל האחריות שיש לו ולקו הקדמי העדיף של קבוצתו: "אצלנו בקבוצה הנקודות מתחלקות ויש הרבה שחקנים שקולעים בספרות כפולות. בכל יום מישהו אחר יכול לזרוח, יום אחד זה אני יום אחר זה שחקן אחר, במעמדים האלה הכי חשוב זה לנצח. אחרי זה אף אחד לא זוכר מי קלע מה. מאז שאדריאן יוטר הגיע לקבוצה הדברים התחברו בינינו וגם אלה שעולים מהספסל, אם זה בריאן בעמדה מספר 4, וביר-כץ בעמדה מספר 5 אז הכל מסתדר טוב בינינו. ללא ספק יש לנו כוח התקפי והגנתי, אבל זה משחק של חמש על חמש ואנחנו צריכים את הגארדים שלנו כי זה שילוב של כל הקבוצה. מקווה שכולם יבואו בכושר הכי טוב ונעשה ניצחון".

אילת חוותה השבוע תקרית לא נעימה בין המאמן דן שמיר ליו"ר מוטי אמסלם, כשהמאמן הודה במסיבת העיתונאים אמש ששיתף את השחקנים בסיטואציה: "היתרון של הפועל אילת השנה, אפילו יותר משנה שעברה, זה חדר ההלבשה שלנו", סיכם כדיר, "יש לנו חדר הלבשה מדהים, וחווינו את זה גם בהפסדים הכי קשים, אנחנו נהנים לצאת עם אחד השני, לבלות תוך כדי אימון ואחרי אימון. התקרית לא השפיעה עלינו, אני שמח שדן שם את הקלפים על השולחן, כי לא ידעתי מה היה שם, זה לא עשה משהו מיוחד וזה לא ישפיע עלינו. מבחינתי לעשות עוד פעם גמר למועדון כזה, זה באמת חוויה, מועדון כמו הפועל אילת מעריך את זה הרבה יותר כי זה לא קורה כל יום, אז מבחינתי לעשות את זה שנתיים רצוף זאת תהיה חוויה גדולה".

בירושלים, שרוצה לשוב למסלול ההצלחות, השחקנים התבקשו לשמור על דריכות ואגרסיביות בחצי הגמר הגביע, במטרה להעפיל לגמר באולמם הביתי. "אנחנו זוכרים את המשחק הקודם מול אילת, אבל זה משחק אחר לגמרי", אמר טוני גפני. "אנחנו משחקים כדורסל טוב עכשיו, אנחנו צריכים להיות בפוקוס כי הפועל אילת זאת גם קבוצה שמשחקת כדורסל טוב".

על מצב הקבוצה והמשחקים בארנה אמר גפני: "אין שום לחץ בגלל שזה כאן בארנה, אנחנו יכולים להשתמש בזה כתועלת. יש לנו שחקנים מנוסים ששיחקו בהרבה משחקי גביע, בשבילנו זה מיוחד לשחק כאן עם כל האוהדים מאחורינו. אני יודע שלכל קבוצה יהיה את הקהל שלה אבל אני בטוח שיהיה הרבה אדום הערב ואני מחכה לזה. אנחנו רק צריכים לשחק מפוקס ולהישאר ביחד, האקס פקטור שלנו יהיה האנרגיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully