וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל רומז: הרכש הגדול הבא יהיה שחקן קישור ברמה עולמית

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הסביר: "אני מחפש איזון במרכז המגרש. אין לי את כל השחקנים שאני צריך". על רוני שמתופקד העונה בקישור: "אם הוא לא מרוצה, הוא רק צריך לבוא ולומר לי"

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שמותיהם של קווין סטרוטמן, פול פוגבה וארתורו וידאל כבר עלו בעבר. ואן חאל/GettyImages

מי יהווה את החלק הגדול הבא בפאזל שבונה לואי ואן חאל במנצ'סטר יונייטד? עונת 2014-15 עדיין רחוקה מסיום, אבל באנגליה עוסקים גם בתכניות של השדים האדומים לקראת הקיץ וההערכות הן שהשחקן הבכיר הבא שיגיע לאולד טראפורד יהיה קשר במרכז המגרש.

בשבועות האחרונים ואן חאל תיפקד לא פעם את ויין רוני במרכז המגרש - העדיף אותו על פני מרואן פלאיני ואנדר הררה - אבל לכולם ברור שזה פתרון זמני. בצל הדיבורים על רכישת גארת' בייל והספקולציות הקבועות על חזרה של כריסטיאנו רונאלדו, המאמן ההולנדי הודה שהעמדה שהוא הכי רוצה לחזק היא במרכז הקישור.

"אני מחפש איזון ואני צריך אותו בקישור", הסביר ואן חאל, "במשחקים האחרונים שיחקתי עם אנחל די מריה ועדנאן ינוזאי, וכאתה פותח עם שחקני קישור יצירתיים כמוהם, אתה צריך איזון מסוים. שיחקנו גם עם ואן פרסי ופלקאו - ביחד זה ארבעה שחקנים התקפיים ויצירתיים. האם יש לי את כל השחקנים שאני צריך? כבר אמרתי שלא".

שמותיהם של קווין סטרוטמן, פול פוגבה וארתורו וידאל כבר עלו בעבר, וסביר שיחזרו לככב בכותרות לקראת פתיחת חלון ההעברות בקיץ. מנגד, חואן מאטה שלא ממש מוצא את מקומו, עשוי לעזוב.

באשר לרוני - החלוץ האנגלי כבר תופקד בעבר בעמדות אחוריות יותר ולמרות שהוא עשה עבודה טובה, הוא לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו. ואן חאל שמחמיא לקפטן בכל פעם שהוא נשאל עליו, אמר אמש: "ויין שמח. אם לא, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא ולהגיד לי 'אני לא מרוצה', אבל הוא אף פעם לא עשה את זה. הוא תמיד חברותי ורוצה לעשות את מה שאני מבקש ממנו בצורה הטובה ביותר. זה מה שאני רואה לפחות. אבל ברור שאם כל העולם כותב שהוא צריך לשחק כחלוץ, זה משפיע עליו. הוא בנאדם".

רוני פתח את העונה בצורה מצוינת בכל הנוגע לכיבוש שערים. עד המחזור ה-18 הוא מצא את הרשת 8 פעמים, אבל מאז יוק. שבעה משחקים ללא שער, כולם משחקים בהם הוא תופקד בעמדות אחוריות יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully