וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ראובן עטר פוטר, טל בנין מונה במקומו

16.2.2015 / 8:24

כפי שנחשף לראשונה בוואלה! ספורט, יואב כץ החליט לזעזע את המועדון אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה ונפרד מהמאמן ששוב עוזב במהלך העונה. בנין יעביר את האימון כבר מחר, בן מרגי ישמש כעוזרו. בהודעת המועדון נכתב: "מודים לעטר ומאחלים לו הצלחה"

טל בנין מאמן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
חוזר הביתה. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

הבוקר חשפנו: עטר יפוטר מיידית, בנין יחליפו

יואב כץ פיטר היום (שני) את ראובן עטר, ומינה במקומו את טל בנין למאמן הפועל חיפה. כפי שפורסם הבוקר בלעדית בוואלה ספורט, כץ התלבט החל מההפסד להפועל פתח תקוה בשבת האם לזעזע את המערכת על ידי החלפתו של המאמן, ולבסוף בחר להיפרד מעטר ולמנות במקומו את בנין, שיחזור לקדנציה שנייה בקבוצה, אחרי שכבר אימן את האדומים מהכרמל בעונת 2011-12. במרץ 2013 בנין עצמו פוטר ממכבי נתניה ועטר היה זה שהחליף אותו. בסיומה של אותה עונה נתניה נשרה לליגה הלאומית.

בשעות הבוקר המוקדמות הודיעו ראשי המועדון לעטר על ההחלטה, כשבנין נתן את הסכמתו למהלך ויעביר כבר מחר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. מאיר בן מרגי ששימש כעוזרו של בנין במכבי נתניה יישאר בתפקידו ויאמן לצידו של בנין. בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: "הבעלים יואב כץ החליט לסיים את תפקידו של ראובן עטר כמאמן הקבוצה. המועדון מודה לעטר על התקופה בה עבד בקבוצה ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
זה שוב קרה לו. ראובן עטר/קובי אליהו

עטר אימן את הפועל חיפה מהקיץ האחרון והוליך אותה למאזן של 6 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים ב-22 משחקי ליגה. מעמדו של המאמן החל להתערער כבר לפני כשלושה חודשים אחרי שורת תוצאות לא טובות, אבל 10 נקודות מ-12 אפשריות בסוף דצמבר ותחילת ינואר, גרמו לכך שהוא יישאר. יחד עם זאת, באמצע ינואר הקבוצה הודחה מהגביע על ידי מ.ס אשדוד ומיד לאחר מכן פתחה בסדרה של חמישה משחקים ללא ניצחון וצבירת נקודה בודדה מ-15 אפשריות. ההתקרבות כדי נקודה אחת בלבד מהקו האדום, גרמה ליואב כץ לבצע את מהלך החלפת המאמנים.

בנין בן ה-43 גדל בהפועל חיפה ושיחק במדיה בשלוש קדנציות שונות. אחרי ששימש כעוזר מאמן מכבי פתח תקוה, עמד על הקווים של נבחרת הנערים ושימש כעוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל, הוא מונה למאמנה של הפועל חיפה בנובמבר 2011. מיד אחרי סיומה של עונת 2011-12 הודיע על עזיבה וחתם במכבי נתניה. בעונה שעברה הדריך כמה חודשים את מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית.

המשחק הראשון של בנין כמאמן הפועל חיפה יהיה ביום שבת, כשהאדומים מהכרמל יארחו את אלופת השנתיים האחרונות, מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

הבוקר דיווחנו: כץ שוקל בחיוב לפטר את ראובן עטר, טל בנין מועמד מוביל להחליפו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully