וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ שוקל בחיוב לפטר את ראובן עטר, טל בנין מועמד מוביל להחליפו

16.2.2015 / 6:35

על פי גורמים המקורבים לבעלים, כץ שוקל ברצינות את פיטוריו של המאמן וצפוי לקבל החלטה סופית במהלך היום. לפי אותם גורמים טל בנין הוא המועמד המוביל לרשת את מקומו אם עטר אכן יפוטר, כשהאופציה השנייה במקרה ודברים לא ייסגרו היא אריק בנאדו

one

זעזוע ענק בהפועל חיפה? לפי ההתפתחויות בשעות האחרונות מסתמן שייתכן מאוד ואלו פני הדברים. כפי שפורסם אתמול (ראשון) בלעדית בוואלה ספורט, מעמדו של ראובן עטר התערער משמעותית, ובשיחות שערך כץ בלילה שבין שבת לראשון עם גורמים בחיפה ומחוץ למערכת הוא העלה את האפשרות לפטרו ולמנות מאמן חדש במקומו. אתמול התלבט כץ במהלך כל היום האם להוציא מהלך דרמטי שכזה לפועל ולפי גורמים המקורבים לבעלים הוא נוטה אכן לפטר את עטר ויקבל במהלך היום או לכל המאוחר מחר החלטה סופית לגבי עתידו.

השמות שעלו על הפרק היו טל בנין, אריק בנאדו ויוסי מזרחי אך לפי מה שמסתמן כעת כץ נוטה להחתים את בנין. לפי גורמים בחיפה בשלב זה לא נעשתה פנייה לבנין כך שייתכן והמאמן כלל לא יסגור את תנאיו גם אם עטר יפוטר, אך ההערכה היא שהמאמן לא יסרב להצעה לחזור לקבוצה אותה אימן בעבר והשאיר אותה בליגת העל.

"יש סיכוי גבוה מאוד שראובן עטר יסיים את תפקידו", אמר גורם המקורב לכץ. "הוא קיבל החלטה עקרונית. קשה לו לפטר מאמן אבל הוא נחוש הפעם. שמדובר ביואב הכל יכול להשתנות אבל מסתמן שהוא יעשה את זה כשהוא כבר סימן את בנין כמועמד מוביל".

טל בנין מאמן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה? טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully