וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מעמדו של ראובן עטר התערער, בנין, בנאדו ומזרחי מועמדים להחליפו

15.2.2015 / 7:53

יואב כץ אמנם נוטה להשאיר את המאמן לפחות עוד מחזור אחד, אך האפשרות לזעזוע עלתה. עטר סופג ביקורת על מיעוט הדקות של קוראץ': "שערורייה שהוא לא נספר". סליחי לא סובל משבר

one

מעמדו של מאמן ראובן עטר בהפועל חיפה התערער אמש (שבת) לאחר ההפסד אתמול להפועל פתח תקוה (2:1). בחיפה התקרבו נקודה אחת מהקו האדום והסתבכו מאוד בתחתית, כשהלחץ במועדון גדול מאוד. הבעלים יואב כץ הבהיר שהוא נוטה להשאיר את עטר בתפקיד בשלב זה אלא שבמהלך הלילה הבעלים ששוהה בארצות הברית שוחח עם לא מעט גורמים מתוך המועדון ומחוצה לו, ומחלקם שמע שלדעתם יש לעשות זעזוע בעמדת המאמן.

כץ שידוע שמע את הטענות של אותם גורמים, ואף העלה שמות של אופציות מבחינתו אם אכן ייאלץ ויחליט לעשות מהלך שכזה. ההערכה בקרב גורמים בחיפה היא שכץ בסופו של דבר לא יעשה זעזוע דרמטי שכזה לפחות עד המשחק מול מכבי תל אביב אך הפסד ובוודאי שתבוסה ושילוב של ירידה אל מתחת לקו האדום עשויים להביא את כץ ,שכבר החליט השנה להשאיר את עטר למרות לחצים עזים לפטרו אחרי ההפסד בדרבי לפני כמה חודשים ,יעשה שינוי.

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
"יואב לא אוהב לפטר מאמנים, והוא גם מאמין שעם עטר אנחנו יכולים להישאר". ראובן עטר/קובי אליהו

"יואב לא אוהב לפטר מאמנים, והוא גם מאמין שעם עטר אנחנו יכולים להישאר", אמר גורם במועדון. "אבל הוא בהחלט התחיל לדבר ולבדוק בדרך שהוא אוהב לעשות מה אנשים איתם הוא שוחח חושבים שיש לעשות בעניין". אגב, האופציות שכץ העניין לגביהם בנושא מאמן מחליף בשלב זה הם טל בנין, אריק בנאדו ויוסי מזרחי.

בינתיים המאמן ספג ביקורות על כך שהוא לא סופר את ז'רקו קוראץ' שהגיע בינואר בקול תרועה רמה. בקבוצה לא הבינו איך עטר לא הכניס את קוראץ' במקום חמדי סליחי שנפצע לקראת סוף המחצית הראשונה והעדיף את טוסיין ריקטס. "למה עטר הביא שני חלוצים בחלון ההעברות אם הוא משחק עם חלוץ מרכזי אחד?", טען גורם במועדון. "מהראן לאלה בכושר נהדר והוא משחק ואז סליחי משחק כשחקן כנף שזה גורע ממנו וקוראץ' לא נספר שזו שערורייה בפני עצמה. זה שחקן שגם כשחקן שלא תמיד בהרכב בבית"ר עם חמישה שערים. חוץ מלאלה אף אחד אצלנו לא כבש כמות כזו".

למרות הביקורות, חלק מהשחקנים וגם כמה גורמים בקבוצה סבורים שאין מקום לזעזוע, לפחות בשלב זה. "למרות הביקורות אנחנו מאמינים שראובן צריך להמשיך", אמר גורם בקבוצה. "ראינו אחרי הדרבי שרצו לפטר והוא נשאר והצלחנו. צריך לשנות פאזה אבל זה עוד לא המקום לזעזוע".

מבלי קשר לכץ ועטר, בחיפה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד, כאשר שחקני חוליית ההגנה ספגו ביקורות קשות על פתיחת המשחק ועל חוסר העירנות. "אנחנו במצב בעייתי מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "אם עד לא מזמן חשבנו על פלייאוף עליון עכשיו כדאי שנתאפס כדי שלא נרד מתחת לקו האדום".

"באנו מאוד ישנוניים במחצית הראשונה, נתנו ליריבים שלנו הזדמנויות לכבוש ואחר כך במחצית השנייה הייתה לנו עבודה קשה לכבוש שני שערים", ניתח טאדאס קיאנסקאס. "היינו טובים יותר במחצית השנייה. אני לא רוצה להסתכל להאשים מישהו אחד קבוצה מפסידה ביחד. לא צריך להיות דרמטיים כי נשארו עוד ארבע משחקים עד לפלייאוף. אנחנו צריכים להבין שאסור לנו לבוא למשחקים כמו שהגענו היום. יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה ואפשר לעשות דברים טובים יותר. אני אופטימי ומאמין בחברים לקבוצה".

אגב, בקבוצה מודעים לעובדה שארבעת המחזורים הקרובים עד סוף העונה הסדירה יהיו לקשים במיוחד וככוללים מפגשים עם מכבי תל אביב ,הפועל באר שבע משחק הדרבי ומשחק חוץ מול הפועל רעננה שמסתמן כמשחק מפתח. בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהסתבר של חמדי סליחי אין שבר בצלעות ושהבדיקות המקיפות שעבר לא נמצאו ממצאים.בכל מקרה בשל הכאבים השחקן הצטווה לנוח לפחות 48 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully