וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד שמרה על המאזן המושלם, רמת השרון נכנסה לבית העליון

הקבוצה של אלי רבי ניצלה מהפסד וגברה 83:85 על אליצור חולון בחוץ אחרי 24 נקודות של קלארק. הקבוצה של דגן ניצחה את אס"א ירושלים וסיימה את העונה הסדירה במקום השישי. הפועל פתח תקוה נחתה לבית התחתון

מאמן מ.ס. אשדוד אלי רבי. מגד גוזני
מגיעים מושלמים לבית העליון. אלי רבי/מגד גוזני

המחזור ה-18 והאחרון בליגת העל לנשים נערך הערב (ראשון) והכריע מי הקבוצות שיפנו כעת לבית העליון ומי לתחתון. בבית העליון ישחקו מ.ס. אשדוד, אליצור רמלה, מכבי רמת חן, בנות הרצליה, הפועל ראשון לציון ורמת השרון. בבית התחתון: הפועל פתח תקווה, אס"א ירושלים, אליצור חולון ואליצור נתניה. מ.ס. אשדוד שמרה על מאזן מושלם של 0:18 אחרי ניצחון דחוק בחוץ 83:85 על אליצור חולון. אליצור רמלה ניצחה 49:51 את בנות הרצליה.

רמת השרון – אס"א ירושלים 74:81

רמת השרון הבטיחה את מקומה בבית העליון. ארמסטרונג הובילה את הקבוצה של עדני דגן עם 21 נקודות (3/4 לשלוש, 7/11 לשתיים, 100% מהקו) ושישה אסיסטים. המשחק נפתח ביכולת טובה יותר של המארחת, שסיימה את המחצית הראשונה ביתרון כמעט דו ספרתי 35:44. המחצית השנייה נפתחה צמוד יחסית, אס"א ירושלים ניסתה לצמצם מעט את הפער, ובסיום הרבע השלישי 53:61 לרמת השרון. ירושלים המשיכה לצמצם את הפער עד לשתי נקודות בלבד, שלוש דקות וחצי לסיום המשחק. שחקניות רמת השרון לא נבהלו, וביצעו ריצה מהירה של 0:5, שחקנית ירושלים קלמנטס עוד ניסתה לצמצם שוב את הפער, אך זריקות מדויקות של ארמסטרונג וברון מהקו גמרו את המשחק בניצחון סופר חשוב לרמת השרון. יתר הקלעיות: ברון 19, מאטיס 17. הרבו לאס"א: קלמנטס ושילדס 21 כל אחת, מלון 13.

הפועל פתח תקווה – מכבי רמת חן 71:54

מכבי רמת חן המשיכה במומנטום הנהדר מול היריבה ששיחקה ללא הכוכבת שלה אטוניה ניינגיפה שנפצעה, ותיאלץ להמשיך את העונה בבית התחתון, לאחר שהפועל ראשון לציון ורמת השרון תפסו את המקומות 5 ו-6 בבית העליון. המשחק החל צמוד, אך רבע שני נהדר של רמת חן (15:27) העלה אותה ליתרון דו ספרתי אותו פתח תקוה התקשתה לצמצם. קיילה תורנטון הובילה את קלעיות רמת חן עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, גארדנר הייתה רחוקה שני אסיסטים מטריפל דאבל (10 נקודות, 11 ריבאונדים ושמונה אסיסטים). עוד הרבו לקלוע לרמת חן: המפטון 17, פלג 11 ושישה ריבאונדים. לפתח תקוה: מייז 18, מאדן 15 ו-18 ריבאונדים.

הפועל ראשון לציון – אליצור נתניה 56:83

הפועל ראשון לציון עם ניצחון שמסדר לה כניסה לבית העליון. הקבוצה של שירה העליון נהנתה מערב מצוין של הישראליות שהובילו את קלעיות הקבוצה - עדי לוקס עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים ובר גילינסקי עם 15 נקודות. המשחק נפתח ביכולת מעט טובה יותר של המארחות, ובירידה להפסקה יתרון מינימלי לקבוצה של שירה העליון 30:34. ראשון לציון עלתה נהדר למחצית השנייה וכבר בסיום הרבע השלישי עלתה ליתרון דו ספרתי וסיימה עם עוד רבע אחרון מצוין (14:26) שגמר סופית את המשחק. קיין הוליכה את נתניה עם 20 נקודות ושישה ריבאונדים.

בנות הרצליה – אליצור רמלה 51:49

המשחק נפתח צמוד ובירידה למחצית יתרון לרמלה 23:25. הרבע השלישי היה של בנות הרצליה שצמצמו ועלו בסיום הרבע ליתרון 33:38. האורחות ידעו לחזור ברבע האחרון וחזרו להוביל, 12 שניות לסיום סל של הופמן מהרצליה צמצם את ההפרש לנקודה בלבד לזכותה של רמלה. עבירה על ג'ונס שלחה אותה לקו, ממנו דייקה אחת משתיים והשאירה כדור אחרון בידיים של קארסון מהרצליה, שהחטיאה לייאפ ופספסה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה. קארסון הוליכה את הרצליה עם 21 נקודות. ג'ונס עם 15 לרמלה.

אליצור חולון – מ.ס. אשדוד 85:83

אליצור חולון כמעט הצליחה לקלקל לאשדוד את המאזן המושלם. המשחק נפתח בשליטה של חולון שרצה 4:13. אשדוד התעשתה, ובסיום הרבע כמעט הצליחה למחוק את ההפרש (19:21). עד הירידה להפסקה, אשדוד הספיקה להעביר את היתרון אליה 42:45 והמשחק המשיך למחצית שנייה צמודה. תשע שניות לסיום אשדוד עלתה ליתרון שלוש נקודות והשאירה כדור אחרון בידיים של חולון, אשדוד לא היססה לבצע עבירה ושלחה את מוס לקו העונשין ממנו דייקה אחת משתיים. חולון הצליחה להשתלט על הריבאונד, אך שוב עבירה על מוס שהפעם החטיאה שתי זריקות עלו לחולון במשחק ובסיום אשדוד הצליחה להימנע מהפסד. מוס קלעה 27 נקודות ושמונה ריבאונדים. לאשדוד: קלארק 24 נקודות ותשעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully