וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט לעיתונאים: "אין לכם מושג, אני מדבר איתכם רק כי אני חייב"

ה-MVP לא הבין למה התקשורת בוחרת את מצטייני העונה, ואף אמר: "אתם לא חברים שלי". לברון מתחרט שלא השתתף בתחרות ההטבעות, קאזינס על בארקלי: "איו לי שום כבוד אליו"

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לא אוהב עיתונאים. דוראנט/AP

קווין דוראנט, ה-MVP המכהן של הליגה, מביע תרעומת על התקשורת במהלך סוף השבוע של האולסטאר. בתחילה דוראנט טען שהשחקנים הם אלה שצריכים להכריע מי יזכו בפרסי השנה (ה-MVP, שחקן ההגנה, השחקן המשתפר...) ולאחר מכן הביע חוסר חיבה מופגן כלפי העיתונאים.

"אני חושב שהתקשורת מקבלת יותר מדי כוח בהצבעות כאלה", אמר כוכב OKC על נבחרי השנה, "למען האמת, אני לא חושב שאתם יודעים עלינו כמו שאנחנו מבינים. אנחנו משחקים מול החבר'ה האלה כל לילה, אנחנו נלחמים מולם, אנחנו יודעים מה הם אומרים על המגרש, אנחנו יודעים איך מתנהגים לחברים שלהם, איך הם מגיעים למשחק, כך שהדעה שלנו חייבת להיחשב. אני לא מבין למה יש לכם (העיתונאים) יותר כוח מאשר לנו".

היום הוא כבר נשמע כעוס יותר, כשנשאל על מעמדו של מאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס. "אין לכם מושג", אמר לעיתונאים, "למעשה, אני מדבר איתכם רק בגלל שאני חייב. האמת שלא אכפת לי. אתם לא חברים שלי. אתם תכתבו מה שבא לכם לכתוב. אתם הולכים לאהוב אותנו, ואז למחרת לשנוא אותנו. ככה זה, אז אני פשוט לומד להתמודד איתכם".

לברון ג'יימס שחקנה הפצוע של קליבלנד קאבלירס עם שון מריון. AP
יכול היה לתרום. לברון/AP

* סופרסטאר אחר שישתתף באולסטאר הלילה הוא דמרקוס קאזינס, שספג ביקורות לאחרונה על רקע הדיווחים לפיהם הוא 'ייעץ' להנהלת סקרמנטו למנות את ג'ורג' קארל למאמן ולהעביר את טיי קורבין תפקיד. בין המבקרים היה צ'ארלס בארקלי, שאמר ברשת TNT כי "אני נגעל לחלוטין מההתנהגות של קאזינס. למה צריך לתת לבחור כזה כל כך הרבה כוח? אם אתה קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן, שאקיל אוניל או האקים אולג'וואן אז כן, יש צידוק ליחס כזה מההנהלה. אבל לא במקרה של קאזינס".

עכשיו הגיע תורו של בוגי לענות. "אין לי שום כבוד לבארקלי, ולא אכפת לי מה הוא חושב", הוא ירה, "אני לא חושב שהוא אוטוריטה למשהו. כנראה שהוא מרגיש נוח מאוד בטלוויזיה, אבל אין לו מושג מה באמת קרה. אין לי ולא היה לי שום קשר למינוי של ג'ורג' קארל".

* עוד באולסטאר: לברון ג'יימס מתחרט מעט שהוא לא לקח חלק בתחרות ההטבעות. "לפני כמה שנים אמרתי שאשתתף ולא עשיתי את זה", אמר כוכב קליבלנד, "ואז ראיתי קצת את תחרות ההטבעות, והתרגזתי על עצמי. זה יכול היה להיות נהדר".

* מי אמר שהאולסטאר איבד מקסמו? חובבי NBA רבים טוענים שתחרויות השלשות וההטבעות אינן זוהרות כבעבר, אבל אם רייטינג טלוויזיוני מהווה איזושהי אינדיקציה - הרי שערב שבת של האולסטאר עדיין חי ובועט.

רשת TNT הודיעה ששידורי האולסטאר אמש (שבת) הביאו רייטינג 4.4, מה שמהווה עלייה של 19 אחוז מהשנה שעברה. כמו כן, רייטינג של 4.4 נקודות זה הממוצע השני הכי גבוה בהיסטוריה - נתון שמשווה את המספרים מ-2009 ו-2012.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דמרכוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס. AP
זועם. קאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully