וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי הניצחון ביד אליהו: אלבה הובכה בליגה

הקבוצה של אוברדוביץ' ירדה לקרקע אחרי הניצחון המפתיע בתל אביב, והפסידה 89:83 לאולדנבורג. ברצלונה הביסה את בדאלונה בדרבי, ריאל גברה על ולנסיה, ניצחון דרמטי לגלאטסראיי

שחקן אלבה ברלין, ג'ונתן טאבו. ברני ארדוב
חזרה לגודל טבעי. ג'ונתן טאבו/ברני ארדוב

פחות משלושה ימים עברו מאז הניצחון הגדול ביד אליהו, אבל אלבה ברלין כבר יורדת לקרקע. הקבוצה של סשה אוברדוביץ' מעדה הערב (ראשון) בבית מול אולדנבורג, הפסידה 89:83 וצנחה למאזן 4:18 בליגה הגרמנית. הגרמנים התשושים, שספגו 59 נקודות בלבד ממכבי תל אביב, נראו הרבה פחות חדים בהגנה וספגו 34 נקודות במהלך הרבע השלישי. חמש דקות לסיום אולדנבורג עוד הוליכה ה-17 נקודות, אך קאמבק מאוחר בראשותו של אלכס רפנרו המתיק את הגלולה עבור אלבה וסייע לה לסיים בהפסד מינימלי.

קליף האמונדס ואלכס רפנרו תרמו 17 נקודות כל אחד, רג'י רדינג סיים עם 12 וג'אמל מקלין, שצלף 18 נקודות ביד אליהו, הסתפק הפעם בשבע בלבד. כריס קריימר הוליך את המנצחת עם 18 נקודות.

ברצלונה, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, לא התקשתה בדרבי הקטלאני והביסה את בדאלונה 61:99. ג'סטין דולמן ומריו הזוניה להטו עם 16 נקודות כל אחד, אבל אנטה טומיץ' כיכב עם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים. דמונד מאלט, שקלע 12, היה היחיד שסיים בספרות כפולות בבדאלונה.

גם ריאל מדריד הוסיפה ניצחון למאזנה, אחרי שניצחה 87:99 את ולנסיה במשחק המרכזי של המחזור בספרד. פליפה רייס נצץ כהרגלו העונה עם 23 נקודות, ג'ייסי קארול הבליח עם 16 (בלי אף שלשה) וסרחיו רודריגס הציג ניהול משחק משובח עם 13 נקודות ו-11 אסיסטים. ולדימיר לוצ'יץ' קלע 18 נקודות אצל המפסידה. הבלאנקוס מדורגים במקום השני בטבלה עם 17 ניצחונות וארבעה הפסדים.

גלאטסראיי שרדה מותחן בדרך ל-80:81 על קוניאספור. החבורה של ארגין עתמאן, שעדיין חסרה את קרלוס ארויו הפצוע, נהנתה מ-18 נקודות של זוראן ארצג ומ-13 של סינאן גולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully