וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרייבורג ניצחה 0:2 את הרטה ברלין בחוץ

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך נהנתה משערים של פליקס קלאוס ומקסימיליאן פיליפ, והאורחת עלתה למקום ה-15 על חשבון יריבתה, שהידרדרה אל המקום ממנו הולכים למבחנים. פאדרבורן ניצחה 1:2 את האנובר

שחקני פרייבורג חוגגים. GettyImages
שחקני פרייבורג מבסוטים/GettyImages

המחזור ה-21 בבונדסליגה, מהסוערים והלוהטים שהיו בליגה בשנים האחרונות, יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, הצליחה פרייבורג לנצח 0:2 את הרטה ברלין בבירה במשחק עם חשיבות גדולה מאוד בתחתית. מאוחר יותר הצליחה פאדרבורן להפתיע את האנובר עם 1:2.

הרטה ברלין - פרייבורג 2:0

אחרי שהצליחה לנצח במשחק הראשון לאחר פיטוריו של יוס לוהוקאי, ספגה הקבוצה מהבירה הפסד תחת המאמן הזמני. בעקבות ההפסד במשחק החשוב הזה, החליפה הרטה מקומות עם פרייבורג, שעלתה על חשבונה אל המקום ה-15, שנמצא מעל הקו האדום.

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך עלתה ליתרון בדקה ה-14 לאחר שפליקס קראוס קיבל מסירת רוחב של גואדה ובעט מקרוב לקורה ופנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-52. יונתן שמיד הגביה לרחבה, שם המתין מקסימיליאן פיליפ, שנגח מצוין פנימה וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 של פרייבורג. הרטה בצרות צרורות ומעניין לראות האם תמנה מאמן חדש.

האנובר - פאדרבורן 2:1

אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הצליחה העולה החדשה לחזור לנצח עם 1:2 מרשים מאוד בחוץ מול הקבוצה של טייפון קורקוט. בעקבות הניצחון, עלתה פאדרבורן למקום ה-12 עם 23 נקודות, האנובר עשירית עם 25.

דווקא האנובר הייתה זו שכבשה ראשונה כשמרסלו בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. הברזילאי, שכבש שני שערים עצמיים במחזור שעבר מול המבורג, יכול לחייך סוף סוף. גם זה לא החזיק מעמד וכעבור שש דקות הצליח סרג'אן לאקיץ' לאזן ל-1:1. אלבן מחה, אחד מבועטי הכדורים החופשיים הטובים בבונדסליגה, בעט אחד כזה נהדר בדקה ה-79 כדי לקבוע את תוצאת המשחק על 1:2.

עדכון ראשון: 18:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully