וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 לליון מול לוריין, 0:1 לבורדו על סנט אטיין

המוליכה פספסה הזדמנות אדירה להגדיל את הפער בפסגה, אך לא הצליחה לנצח את הקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה. רולאן נתן לסניול 0:1 חשוב על סנט אטיין במשחק צמרת

שחקן ליון, נביל פקיר. רויטרס
נאביל פקיר. ליון עוד תצטער על איבוד הנקודות/רויטרס

ליון עוד תצטער על איבוד הנקודות שלה בלוריין. מוליכת הטבלה סיימה את משחק החוץ שלה הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-25 ב-1:1, והפער מפריס סן ז'רמן ומארסיי בפסגת הטבלה הצרפתית נותר שתי נקודות. בורדו ניצחה במגרשה הביתי 0:1 את הרביעית סנט אטיין וצימקה את הפער ממנה לנקודה. גנגאן השיגה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות כשגברה 0:2 על האחרונה מץ.

לוריין - ליון 2:2

אחרי שהן מארסיי והן פריס סן ז'רמן איבדו נקודות, ליון קיבלה הערב (ראשון) הזדמנות נדירה להגדיל את הפער מהן בפסגת הליגה הצרפתית, אך היא נכשלה במשימתה, כשסיימה את משחק החוץ שלה מול לוריין, שערב המחזור הייתה מקום אחד בלבד מעל לקו האדום, רק ב-1:1 מאכזב מבחינתה. בעקבות תוצאת התיקו, הפער ממארסיי ומפריס נותר על שתי נקודות. ליון שיחקה ללא השחקן הטוב ביותר שלה העונה, החלוץ אלכסנדר לקאזט הפצוע, והציגה חלק התקפי צעיר במיוחד.

את המארחת לא ממש עניין מי שיחק ומי לא, ובדקה ה-50, ג'ורדן אייוו המחליף, שרק לפני כשבוע שיחק תחת אברהם גרנט בנבחרת גאנה שהתמודדה באליפות אפריקה, הצליח לכבוש את שער היתרון עם נגיחה נאה מתוך הרחבה, לאחר הגבהה נהדרת של בנג'מין ז'ינו. בדקה ה-78 מוליכת הטבלה הצליחה להשיג את השוויון המיוחל, כשקלינטון אנג'י הקמרוני, שפתח בחוד, מצא את הרשת וקבע שוויון. חניכיו של הובר פורנייה ניסו להשיג את השער השני, אך גם במשימה הזו הם נכשלו, ובסיום רק 1:1 מאכזב מבחינתם. נקודת האור עבורם: גם מארסיי ופריס סיימו בתיקו את משחקיהן.

בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן לפני דייגו רולאן שחקן בורדו. רויטרס
דייגו רולאן. ניצחון חשוב לבורדו/רויטרס

משחקים נוספים

בורדו - סנט אטיין 0:1

המארחת העמיקה את המשבר של יריבתה, שפתחה את העונה בצורה טובה, אך מידרדרת ממשחק למשחק. שער הניצחון של בורדו הגיע בדקה ה-42, כשדייגו רולאן הצעיר ניצל שאננות בהגנת האורחת כדי לבעוט לפינה הקרובה של סטפן רופייה. בורדו עם ניצחון ליגה שני ברציפות, סנט אטיין לעומתה עם משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא השיגה שתי נקודות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים.

מץ - גנגאן 2:0

גם גנגאן לא נכשלה מול נמושת הליגה והאחרונה בטבלה, מץ, וניצחה אותה 0:2 בחוץ. מחזיקת הגביע הצרפתי כבשה את שני השערים שלה במחצית הראשונה מרגליהם של כריסטוף מנדאנה (27) וג'רמי פייה (40). מץ החלשה בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully