וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה 2: בכורה לדמארי בליגה ב-1:0 של לייפציג לפרנקפורט

חלוץ הרכש נכנס בדקה ה-59 בהפסד השני ברציפות של קבוצתו ורשם דקות ראשונות בליגה הגרמנית השנייה. רפאלוב חזר מפציעה ב-1:1 של ברוז' (45 דקות), 25 דקות לריקן בהפסד של ציריך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומר דמארי. עדיין לא מצא את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלוץ ר.ב. לייפציג, עומר דמארי, רשם הערב (ראשון) דקות ראשונות בליגה במדי קבוצתו החדשה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-59 בהפסד הביתי 1:0 ל-FSV פרנקפורט. לייפציג, שהגיעה למשחק מהמקום השביעי בטבלה, ממשיכה לאבד גובה, חלום העלייה לבונדסליגה הולך ומתרחק.

* בבלגיה, הקשר ליאור רפאלוב, שחזר מפציעה ולא שיחק מאז אמצע ינואר, נכנס כמחליף בדקה ה-46 ב-1:1 של קבוצתו קלאב ברוז' מול לוקרן. בשל התיקו הדרמטי של אנדרלכט, שספגה בדקה ה-93, ברוז' שמרה על פער ארבע הנקודות בפסגת הליגה.

* הבלם רמי גרשון פתח בהרכב של גנט והשלים 90 דקות ב-0:0 של קבוצתו מול שרלרואה. הקשר קני סייף ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות ולא שותף. גנט רחוקה שלוש נקודות מאנדרלכט שנמצאת במקום השני בטבלה ושבע מברוז' המוליכה.

* בשווייץ, אבי ריקן נכנס בדקה ה-65 בהפסד הביתי 1:0 של פ.צ ציריך לת'ון. בעקבות ההפסד, ציריך פספסה הזדמנות לחזור למקום השני בטבלת הליגה השווייצרית.

* הבלם ניסו קפילוטו פתח בהרכב של קבוצתו סנט גאלן, ב-0:0 הביתי מול לוצרן והשלים 90 דקות. סנט גאלן תישאר במקום החמישי בטבלת הליגה השווייצרית.

* הבלם עידן וייצמן פתח בהרכב של סימרוק, בהפסד 1:0 לקרבאח בליגה האזרית. סימרוק עדיין במקום הרביעי בטבלה.

* אייל גולסה נכנס כמחליף בדקה ה-86 בתבוסה של קבוצתו פאוק 4:0 לאטרומיטוס. פאוק, שנמצאת במקום השלישי בטבלת הליגה היוונית, כבר עם ארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully