וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל ניצחה 0:2 את מידלסבורו, ברדפורד עם עוד סנסציה

צמד של אוליבייה ז'ירו (27 ו-29) סידר לתותחנים את הכרטיס לרבע הגמר מול הקבוצה מליגת המשנה. ברדפורד, שהדיחה בסיבוב הקודם את צ'לסי, עשתה את זה גם לסנדרלנד עם 0:2. אסטון וילה-לסטר סיטי 1:2

שחקן סנדרלנד, ג'ון אושיי, המום. GettyImages
ג'ון אושיי המום. סנדרלנד תתרכז במאבקי הליגה/GettyImages

שלב שמינית הגמר של הגביע האנגלי יצא לדרך בשבת ונמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. אסטון וילה עלתה לרבע הגמר אחרי שהזיעה ב-1:2 הביתי על לסטר, כשגם ברדפורד מהליגה השלישית בטיבה באנגליה העפילה שלב עם 0:2 גדול על סנדרלנד. בהמשך, הצליחה ארסנל לעשות את שלה עם 0:2 די נינוח ומנומנם מול מידלסבורו מליגת המשנה.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
צמד תוך שתי דקות. ז'ירו חוגג/רויטרס

ארסנל - מידלסבורו 0:2

מחזיקת הגביע הצליחה לעשות את שלה מול קבוצת הצמרת מליגת המשנה, וניצחה אותה 0:2. למעשה, ארסנל סגרה את כל הסיפור תוך שתי דקות במחצית השנייה, כשאוליבייה ז'ירו כובש צמד בדקות 27 ו-29.

הראשון הגיע בדקה ה-27, כשמסירת עומק מצאה את קירן גיבס חופשי באגף שמאל, המגן השמאלי יישר למרכז, שם המתין ז'ירו, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השני, כאמור, הגיע אחרי שתי דקות. הפעם אלכסיס סאנצ'ס הגביה קרן שמצאה את אוליבייה ז'ירו, שבעט מהאוויר חזק פנימה את ה-0:2.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
למה אתה תופס את הראש? תחייך/GettyImages

ברדפורד - סנדרלנד 0:2

מי היה מאמין? ברדפורד הצנועה, מהליגה השלישית בטיבה באנגליה, מי שהדיחה את צ'לסי בסיבוב הקודם, העיפה עוד קבוצת פרמיירליג, הפעם את סנדרלנד, עם ניצחון 0:2 ביתי. בילי קלארק וג'ון סטיד כבשו לברדפורד, שתנסה להמשיך במסע המופלא בגביע האנגלי. סנדרלנד מנגד, שנמצאת במקום ה-15 בפרמיירליג, מרחק שתי נקודות מהקו האדום, תתרכז מעתה ואילך בליגה, במטרה להישאר עונה נוספת בקדמת הבמה.

שחקני אסטון וילה חוגגים. GettyImages
שחקני אסטון וילה חוגגים. לפחות בגביע הולך להם/GettyImages

אסטון וילה - לסטר 1:2

אחרי שני ניצחונות בלבד ב-12 המשחקים האחרונים אסטון וילה הייתה חייבת זעזוע והחליפה את פול לאמברט בטים שרווד, אולם המנג'ר החדש טרם ערך את הבכורה על הקווים וצפה בהתמודדות מהיציע. לסטר ניצחה את הקבוצה מברמינגהם רק פעם אחת ב-13 השנה האחרונות, וגם הפעם וילה עשתה את העבודה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, המארחת כבשה את השער שהעניק לה מקום בשלב הבא בדקה ה-68. לאנדרו באקונה קיבל כדור על סף הרחבה בצד שמאל, חתך למרכז ושלח כדור מסובב יפה לפינה הרחוקה, שקבע 0:1 לאסטון וילה. בדקה ה-89 סקוט סינקלייר, שנכנס כמחליף, קיבל כדור ברחבה, הניף רגל שמאל, ובעט כדור שטוח שפגע במארק שוורצר ונכנס. 0:2 לוילה, וסינקלייר חגג שער ראשון במדי וילה מאז שעבר ממנצ'סטר סיטי. גמור? לסטר עשתה כמה דפיקות לב לאוהדי וילה כשאנדרי קראמריץ' כבש בתוספת הזמן וצימק ל-2:1. וילה עמדה בלחץ, לא ספגה, ועלתה שלב.

עדכון ראשון: 16:26

שחקן אסטון וילה לאנדרו באקונה (ימין). GettyImages
לאנדרו באקונה חוגג. אסטון וילה מצליחה בגביע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully