וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 2:2 ליובנטוס מול צ'זנה, 1:1 למילאן מול אמפולי

האלופה לא הצליחה לנצח את הקבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, גם הרוסונרי סיימו בתיקו. 0:0 מאכזב גם לרומא מול פארמה, שער בכורה לשאקירי באינטר ב-1:4 על אטלנטה

שחקן יובנטוס, פול פוגבה. רויטרס
פול פוגבה. לא הצליח לעזור ליובנטוס להשיג שלוש נקודות/רויטרס

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית, שיצא לדרך אתמול (שבת), נמשך היום עם שמונה משחקים. מילאן פתחה את היום עם 1:1 ביתי מאכזב מול אמפולי, כשגם האלופה יובנטוס (2:2 מול צ'זנה) והשנייה בטבלה רומא (0:0 מול פארמה) לא הצליחו להשיג ניצחונות.

seperator

צ'זנה - יובנטוס 2:2

אחרי איבוד הנקודות של רומא, שסיימה את משחקה מול האחרונה בטבלה, פארמה, רק ב-0:0, יובנטוס הייתה יכולה לפתוח פער משמעותי בטבלת הליגה האיטלקית, אך גם היא איבדה נקודות, ב-2:2 מול צ'זנה הלפני אחרונה. אחרי שעשתה ככל העולה על רוחה בחודשים האחרונים, הגברת הזקנה כבר עם תוצאת תיקו שנייה בשלושת המשחקים האחרונים, והפער מהג'יאלורוסי שבמקום השני נותר על שבע נקודות.

מילאן דוריץ' הבוסני הדהים את האלופה כשכבש בדקה ה-17 את היתרון של המארחת עם בעיטה מתוך הרחבה, אחרי איבוד כדור של אנדריאה פירלו. עשר דקות אחר כך אלברו מוראטה הצעיר איזן את התוצאה לאחר שהמשיך לרשת עם ראשו כדור שהרים פול פוגבה. שש דקות לאחר מכן קלאודיו מרקיזיו דחק מקרוב את המהפך ובדקה ה-70 פרנקו בריינזה קבע 2:2 מבישול של דוריץ'. ארתורו וידאל פספס הזדמנות לכבוש שער ניצחון כשהחמיץ פנדל בדקה ה-82.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מילאן מתיאה דסטרו (שמאל) קייסוקה הונדה (ימין). AP
מטיאה דסטרו. שער בכורה שלא הספיק/AP

מילאן - אמפולי 1:1

העונה הזוועתית שעוברת על הרוסונרי נמשכת וגם יתרון ביתי מול יריבה ששקועה במלחמת ההישרדות בליגה לא עזר להם להשיג שלוש נקודות. מילאן עלתה ליתרון בדקה ה-40 אחרי שבונאונטורה הוציא כדור רוחב ומתיאה דסטרו, בבעיטה הראשונה שלו למסגרת כשחקן מילאן, כבש מקרוב מול שער ריק. אלא שבדקה ה-68 מאסימו מקארונה הוותיק עלה מצוין לכדור גובה ומצא את הרשת של דייגו לופס. שש דקות לתום הזמן החוקי, לופס טעה בהרחקה ואז הדף את הבעיטה של טבאנו עם היד כשהוא מחוץ לרחבה, מה שעלה לו בכרטיס אדום ישיר ומוצדק. עוד ארבע דקות חלפו ופאלטה מתח שריר ונטש, מה שהשאיר את המארחת בתשעה שחקנים לדקות האחרונות. אמפולי ניסתה, אך לא מצאה את שער הניצחון והמשחק הסתיים בשוויון. למילאן יש רק ניצחון אחד בשבעת משחקיה האחרונים.

שחקן אינטר ג'רדאן שאקירי חוגג. AP
שראדן שאקירי. כבש שער בכורה באינטר/AP

אטלנטה - אינטר 4:1

אחרי שקטעה רצף של שני הפסדי ליגה עם ה-0:3 הנהדר על פאלרמו במחזור הקודם, אינטר הצליחה לנצח בפעם השנייה ברציפות, כשגברה 1:4 בחוץ על אטלנטה. הרכש שרדאן שאקירי, שהגיע לנראזורי מבאיירן מינכן בינואר, כבש שער בכורה, כשדייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה השנייה. בדקה ה-27 מקסימיליאנו מוראלס כבש את שערו הרביעי העונה, כשבעט מתוך הרחבה לפינת השער. עשר דקות לאחר מכן, פרדי גוארין החזיר את היתרון לאינטר, כשהתקדם לכיוון הרחבה ומ-17 מטרים בעט חכם ברגל שמאל לפינה הרחוקה. הקשר הקולומביאני הנפלא השלים צמד בדקה ה-63, כשכבש את השער היפה במשחק, עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה שנחתה היישר בחיבורים. שאקירי, שכבש את השער הראשון, בישל לגוארין. בדקה ה-73 גם רודריגו פלאסיו עלה על לוח התוצאות כשכדור שהורחק על ידי הגנת אטלנטה פגע ברגלו וחדר לרשת.

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
פרנצ'סקו טוטי. רומא פספסה הזדמנות ענקית/GettyImages

רומא - פארמה 0:0

אחרי ה-1:2 על קליארי במשחק הקודם, רומא קיוותה שבאולימפיקו היא תאסוף את שלוש הנקודות מול פארמה החלשה, שנועלת את הטבלה בארץ המגף. למרות הרצון לצמק את הפער מהמוליכה יובנטוס, הג'יאלורוסי לא הצליחו למצוא את הרשת, וסיימו רק בתיקו מול פארמה, שבזכות התיקו עצרה רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות.

שחקני גנואה חוגגים. GettyImages
דייגו פרוטי חוגג. חתם את התוצאה בחגיגה של גנואה/GettyImages

גנואה - ורונה 2:5

במשחק המשוגע של המחזור, הצליחה גנואה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה 2:4 על ורונה בביתה. אלסנדרו אגוסטיני כבש שער עצמי והעלה את המארחת ליתרון כבר בדקה העשירית. שתי דקות לאחר מכן, אמבייה ניאנג, המושאל לגנואה ממילאן, כבש את שערו הראשון ובדקה ה-30 הוא השלים צמד. לוקה טוני הבלתי נגמר קבע 3:1 בתווך (21) והשלים צמד בדקה ה-57, לפני שאנדראה ברטולאצ'י כבש את הרביעי לזכות קבוצתו בדקה ה-65. את התוצאה חתם דייגו פרוטי הוותיק, שקבע 2:5 מרשים בדקה ה-86.

אודינזה - לאציו 1:0

אנטוניו קאנדרבה הצליח לעצור את רצף ההפסדים של לאציו בליגה (שניים) כשכבש פנדל בדקה ה-23 ונתן לנשרים 0:1 בחוץ על אודינזה. בזכות הניצחון, לאציו רחוקה נקודה אחת בלבד מפיורנטינה שנמצאת בקום הרביעי בטבלת הליגה האיטלקית.

קייבו - סמפדוריה 1:2

סמואל אטו, שהגיע לסמפדוריה בחלון ההעברות של חודש ינואר, פתח לראשונה בהרכב קבוצתו החדשה, אך לא הצליח לעזור לה להשיג ניצחון, אחרי שלא עשתה זאת בחמשת משחקיה האחרונים. מריאנו איזקו בדקה השנייה וריקרדו מג'יוריני בדקה ה-39 כבשו עבור המארחת, לואיס מוריאל המחליף צימק בדקה ה-91. לחלוץ הקמרוני הוותיק הייתה הזדמנות לקנות את עולמו כשסיבב כדור לכיוון השער בדקה ה-92, אך הוא פספס את המסגרת במספר סנטימטרים ספורים.

במשחק נוסף, טורינו וקליארי נפרדו ב-1:1. גודפרד דונסה העלה את קליארי ליתרון בדקה ה-34, אך עומאר אל קדורי השווה שתי דקות אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully