וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "המילה עייפות לא קיימת אצלנו", אוחיון: "נשאיר הכול במגרש"

מחזיקת הגביע מוכנה לחצי הגמר נגד מכבי חיפה. יבזורי: "זה חמישה מול חמישה, הדרכונים לא משחקים" (ב', (21:10, ספ'5). פרנקו לקראת אילת: "תהיה חוויה. העיר בטירוף" (ב', 18:35, ספ'5)

רמי הדר (ימין) גיא גודס (שני מימין) דני פרנקו (שני משמאל) דן שמיר (שמאל) עם גביע המדינה. קובי אליהו
מתוחים ונרגשים לקראת חצי הגמר. ארבעת המאמנים/קובי אליהו

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה, שייערכו ביום שני בארנה בירושלים. חצי הגמר הראשון יפגיש בין הפועל ירושלים להפועל אילת (18:35, ספורט 5) ובחצי הגמר השני תתעמת האלופה ומחזיקת הגביע מכבי תל אביב עם סגנית האלופה מכבי חיפה (21:10, ספורט 5). במסיבת העיתונאים נוכחים מאמני הקבוצות והקפטנים. את מכבי תל אביב מייצגים גיא גודס ויוגב אוחיון, את מכבי חיפה רמי הדר ודגן יבזורי, את הפועל ירושלים דני פרנקו ויותם הלפרין ואת הפועל אילת דן שמיר ואפיק ניסים.

דגן יבזורי (ימין) יוגב אוחיון (שני מימין) יותם הלפרין (שני משמאל) אפיק ניסים (שמאל) עם גביע המדינה. קובי אליהו
כל אחד חולם להניף. ארבעת הקפטנים/קובי אליהו

ראשונים דיברו אנשי הפועל אילת והפועל ירושלים, שישחקו במשחק הראשון. אפיק ניסים, קפטן הפועל אילת: "אנחנו נרגשים להיות במעמד, מאוד שמחים, זאת עונה שנייה שאנחנו במעמד הזה. אנחנו בתקופה האחרונה משחקים יותר טוב ואנחנו בקו עלייה. אנחנו מכבדים את ירושלים, שמשחקת מול הקהל הביתי שלה, אנחנו באים לנצח. הלחץ הוא לשני הצדדים. מאמין שננצח. כל הכבוד לאוהדים שלנו שבאים למשחק בירושלים, זה אומר שאנשים מחסירים עבודה וילדים מחסירים לימודים כדי לבוא".

מאמן הפועל אילת דן שמיר: "תענוג גדול להיות במעמדים כאלה. אנחנו שמחים להיות חלק מזה. לנו כיף להגיע למשחקים ובמיוחד כאלה. אותי לא מעניין מה שקורה בהפועל ירושלים. למרות התפאורה מסביב וכל הכבוד לכולם, יש משחק, דני ואני חברים טובים וזה מרגש להיפגש בכזה מעמד, כל צד מכבד את השני ואני מקווה שיהיה משחק טוב". שמיר התייחס לכך שקבוצתו מצליחה יותר כאנדרדוג: "קשה לענות על זה. פתחנו רע את העונה, משהו לא התחבר ולהפעמים אין לזה ממש הסבר, כשעושים שינויים זה לוקח זמן, אבל מצאנו את הדרך שלנו וגם כשאנחנו מפסידים אנחנו משחקים כדורסל טוב. תמיד יותר קשה פייבוריט למשחקים שאתה חייב לנצח ויותר נוח לבוא בלי לחץ. בדרך כלל הפייבוריטיות לא סתם פייבוריטיות ומצליחות לנצח. ירושלים ירצו לעשות את המשחק קל, אני מתכונן למשחק שונה מזה שאנחנו ניצחנו פה. כדי לנצח משחקים כאלה, ולא משנה אם אתה פייבוריט, אתה צריך להיות מסוגל לשחק כדורסל טוב במעמד הזה. אנו מקווים שיש לנו את היכולת הזאת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל אילת דן שמיר (ימין) אפיק ניסים (שמאל). קובי אליהו
שמיר: "מצאנו את הדרך שלנו"/קובי אליהו

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין: "כשהתחלנו את העונה בספטמבר כל הקבוצות שהגיעו לחצי הגמר ציפו וחיכו להיות פה. יש לנו אמוציות מיוחדות כי אנחנו בארנה. זה לא עוד משחק, מצד אחד חשוב לא לצאת מפרופורציות, מצד שני רואים את הארנה. אנחנו יודעים למה אנחנו מגיעים, אילת ניצחו אותנו פה, הזרים מכירים את הליגה ואנחנו יודעים מול מי אנחנו נתמודד. אנחנו גם מעדיפים להתעסק בעצמנו. יש לנו קבוצה מספיק מנוסה כדי לעמוד באחת המטרות וזה הגעה לגמר. אנחנו מוכנים לזה".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "זאת הייתה המטרה שלנו לפני שהעונה התחילה, לנסות להגיע למשחקים שבהם משחקים על תארים. אנחנו עוד לא שם. יש פה ארבע קבוצות טובות ובכושר עם שחקנים מצוינים, וגם הן רוצות להיות בגמר. אי אפשר להגיד שזה עוד משחק, אבל יש לנו מספיק שחקנים מנוסים, עוד אימון או פחות אימון זה פחות משמעותי לקראת המשחק. אנחנו כבר רוצים להתחיל. כשהכדור יעוף לאוויר, עם האווירה המטורפת והצבעונית שתהיה פה, תהיה חוויה. אנחנו רוצים לנצח. אני שמח שהעיר בטירוף, קורה פה משהו, זה לא סתם. המערכת והשחקנים בונים את עצמם מחדש ויש המון שאיפות".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים עם יותם הלפרין, דן שמיר מאמן הפועל אילת עם אפיק ניסים. קובי אליהו
פרנקו: "זאת הייתה המטרה שלנו לפני שהעונה התחילה, לנסות להגיע למשחקים שבהם משחקים על תארים"/קובי אליהו

קפטן מכבי חיפה דגן יבזורי: "אנחנו משחקים עם שלושה זרים, בסופו של דבר זה חמישה מול חמישה, הדרכונים לא משחקים בסופו של דבר. נבוא לעשות מה שאנחנו יודעים. המשחק נגד מכבי תל אביב היה די שקול, וננסה לעשות זאת שוב. במשחק האחרון הקליעה שלי לא הגיעה ובכל זאת יכולנו לנצח, כך שיש דברים יותר חשובים מכמה אני אקלע. נבוא לעשות את הכי טוב שלנו".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר: "הייתי במעמד הזה כעוזר מאמן לפני שנתיים, אני מאוד רוצה לקוות שנצליח להביא את הייחוד שלנו למעמד המכובד, את הקבוצתיות והאינטנסיביות. אנחנו עוברים השנה חוויה מעניינת. הקבוצה עברה שינויים והייתי אומר אפילו משבר לא פשוט ונמצאת היום בסיטואציה של בשלות ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי. אם נלך עד הסוף ונעשה פריצת דרך מנטלית, זה יביא אותנו למקום שבו אנחנו יכולים להתמודד. למשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר אין קשר למשחק מחר. אני מקווה שנראה את הדברים שאנחנו עושים כל השנה".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה עם דגן יבזורי. קובי אליהו
הדר: "אני מאוד רוצה לקוות שנצליח להביא את הייחוד שלנו למעמד המכובד, את הקבוצתיות והאינטנסיביות"/קובי אליהו
אוחיון על כך שמכבי תל אביב מעוניינת בגל מקל: "כל תוספת שתתרום לקבוצה ותגורם לה להיות טובה יותר, אני מברך"

קפטן מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "זה מעמד מאוד מכבד ומכובד. אין ספק שכשהתחלנו את העונה הצבנו לעצמנו כמטרה לשמור על הגביע. אנחנו פוגשים את מכבי חיפה, שבשבוע שעבר עשתה לנו חיים קשים. כמו שרמי אמר, כל משחק הוא לגופו ואנחנו באים דרוכים, חדורי מוטיבציה, ובאים במטרה לנצח. אנחנו צריכים להשאיר הכול על המגרש, ולא לראות שום דבר מלבד ניצחון".

אוחיון התייחס לדיווחים על כך שמכבי תל אביב מעוניינת בגל מקל וההשפעה על מעמדו: "במצבנו הנוכחי, כשמצבת הישראלים שלנו די נמוכה, אנחנו מברכים על כל תוספת. מבחינתי אישית, אני בשלב בקריירה שבו חשובה לי ההצלחה של הקבוצה ולהביא תארים ופחות הצלחה אישית. כל תוספת שתתרום לקבוצה ותגורם לה להיות טובה יותר, אני מברך".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "אין שום חשיבות למשחק שהיה נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר. אנחנו מתמודדים בעוד מסגרת שוחקת ועושה לנו גם דברים טובים אז אנחנו באים מוכנים למעמדים כאלה, המטרה היא להעפיל לגמר. בחודשיים האחרונים היינו בכושר פנטסטי, אחרי ריאל מדריד הייתה לנו ירידה קטנה, זה טבעי, אי אפשר להיות באותה רמה ב-80 משחקים. אני מקווה שהירידה באה בזמן, עכשיו זה שבוע משמעותי ומאוד אינטנסיבי, החבר'ה מודעים לכך. סילבן לנדסברג חלה בשפעת עוד לפני המשחק נגד אלבה ברלין, הוא לא התאמן ואני לא יודע אם הוא יוכל לשחק, זה לא פשוט בגלל החוק הרוסי אבל נדע להתמודד".

"השחקנים מתאמנים כמו שצריך והמילה עייפות לא קיימת אצלנו, יש לנו סגל רחב. בחוק הרוסי יש לנו הרכבים שונים מאשר ביורוליג, אבל במעמדים כאלה אין כאבים ומחלות ואני בטוח שזה מה שהחבר'ה יעשו. שיחקנו במעמדים גדולים שיש בהם הרבה לחץ ואנחנו יודעים להתמודד עם זה".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס (ימין) יוגב אוחיון (שמאל). קובי אליהו
גודס: "אני מקווה שהירידה באה בזמן, עכשיו זה שבוע משמעותי ומאוד אינטנסיבי"/קובי אליהו

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי התייחס לכך ששידורי הכדורסל נופלים לעתים על שידורי הכדורגל, וחצי הגמר השני ישוחק במקביל למשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה: "זה קרוב לחודשיים אנחנו מטפלים בנושא. הטוטו נתן את הסכמתו להזזת המשחק, מנהלת ליגת העל בכדורגל נתנה את הסכמתה, אבל לצערי ערוץ 1 לא נתן את הסכמתו להזזת המשחק, צר לי שהעניין לא הסתייע".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר במסיבת העיתונאים: "אני מרגיש שהרגשנו חלום. קיום המפעל בירושלים הוא אמירה חשובה במציאות של היום. אני מודה לאיגוד ולמקבלי ההחלטות, ליו"ר עמירם הלוי, על ההחלטה הערכית החשובה. חשוב לנו שאלה המגיעים מכל הארץ ירגישו שהיא שייכת גם לכם. כולנו בעליי מניות של ירושלים. לכן אנו דואגים להטבות במקומות הבילוי, נהפוך זאת לחגיגה. אנו הירושלמים משחים לארח אתכם ונעשה הכול כדי שיצליח. אני מודה לנשיא רובי ריבלין שמסייע לנו בהבאת המפעלים הלאומיים לירושלים".

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. קובי אליהו
"ערוץ 1 לא נתן את הסכמתו להזזת המשחקים". עמירם הלוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully