וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.ז' עקצו את מוריניו, הקארמה הענישה אותם בגדול

הפריזאים נותרו ב-9 שחקנים מול קון בשל פציעות ובטוויטר שלהם נכתב שהם "מחנים את האוטובוס, כמו מוריניו", לקראת המפגש מול צ'לסי בשלישי בצ'מפיונס. דקות לאחר מכן, הם איבדו יתרון של 0:2

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
לא כדאי לעקוץ אותו ככה. מוריניו/GettyImages

ליגת האלופות חוזרת בגדול ביום שלישי הקרוב, כאשר בערב הראשון של שמינית הגמר תארח אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן את מוליכת הפרמיירליג צ'לסי. אתמול (שבת), הפריזאים שמטו יתרון של שני שערים בבית מול קון בצורה סופר דרמטית ויכולים לראות את ליון בורחת ליתרון ארבע נקודות מהם. אם זה יקרה, בפריס יוכלו להאשים רק את עצמם, ואת הקארמה.

כבר בדקה ה-16 של המשחק, אחרי שער מהיר של זלאטן איברהימוביץ', יואהן קבאיי נפצע והוחלף. עם פתיחת המחצית השנייה נטש גם מרקיניוס בשל פציעה. בדקה ה-68, כשפ.ס.ז' צעדה ביתרון 0:2, היא השתמשה בחילוף השלישי שלה, כאשר גרגורי ואן דר ויל נכנס במקום בלס מתוידי. ואז החלו הצרות.

שתי דקות לאחר אותו חילוף, סרג' אורייה נפצע ברגלו ונאלץ לנטוש, מה שהותיר את פ.ס.ז' בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-70. רק עשר דקות נוספות עבור וגם לוקאס מורה נפצע ולא הצליח להישאר על המגרש, כך שהאלופה נשארה בתשעה שחקנים. בדקה ה-87, כשהיא עדיין ביתרון 0:2 מבטיח, החליט האחראי על חשבון הטוויטר באנגלית של פריס סן ז'רמן שזה הזמן שלו לעקוץ את מוריניו ולהתחיל במלחמה הפסיכולוגית: "פ.ס.ז' נאלצת 'להחנות את האוטובוס' (קריאה לז'וזה מוריניו!) בדקות האחרונות", הוא צייץ והזכיר את הטענות כלפי המנג'ר הפורטוגלי, שאוהב להתגונן.

העונש לא איחר להגיע. בדקה ה-89 קון צימקה את התוצאה ובדקה ה-92 השיגה את שער השוויון המיוחל. מעניין יהיה לראות האם בטוויטר של צ'לסי יגיבו, ברגע הנכון ובמקום הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully