וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "היינו צריכים לעבוד גם על הצד המנטלי, אסור לנו לעצור עכשיו"

מאמן צ'רלטון חגג ניצחון בכורה ושיחרר הרבה לחץ: "אנחנו יכולים להיות גאים בשחקנים שלנו על האופי שהם גילו. זו תהיה טעות גדולה לחשוב שזה מספיק, זה רק הצעד הראשון"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"כל השחקנים נתנו הכל. גיא לוזון/GettyImages

צ'רלטון של גיא לוזון זינקה אתמול מהמקום ה-20 בטבלת הצ'מפיונשיפ למקום ה-18 עם ניצחון ביתי 0:3 על ברנטפורד. האדיקס שברו בצורת של 13 מחזורים ללא ניצחון וחגגו של נקודות חשובות מול היריבה מהצמרת בזכות שערים של יוהאן ברג גודמונדסון (26), איגור וטוקלה (54) ופרדריק בולוט (90), ששיחררו המון לחץ ביציעים של הוואלי.

גיא לוזון אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, הנענו את הכדור מתחילת המשחק ויצרנו מצבי הבקעה. כבשנו שלושה שערים, והיינו מאוד מאורגנים בהגנה, כך שהגיע לנו לנצח. זה לא היה קל כי עברו שלושה חודשים מאז הניצחון האחרון, והיינו צריכים לעבוד על הצד המנטלי בנוסף לצד הפיזי והצד הטקטי. אבל זה רק הצעד הראשון. המטרה שלנו היא להגיע למשחק הבא והלראות את אותה יכולת, כי זו הדרך להצליח".

"אחרי כל כך הרבה זמן בלי ניצחון, כמובן שיש תחושת הקלה בחדר ההלבשה", הוסיף לוזון. "אבל אסור לנו לעצור עכשיו ולחשוב שהסיפור נגמר, כי הוא לא. אנחנו צריכים להמשיך להתקדם לעבר המטרה שלנו, ולהגיע לוויגאן ולהציג שם את אותה יכולת. כי אם נחשוב שזה מספיק, זו תהיה טעות גדולה".

על יכולתו הטובה של טוני וואט, ששיחק תחתיו גם בבלגיה, אמר לוזון: "טוני הוא שחקן שנלחמתי כל הקיץ כדי להביא אותו לסטנדרד ליאז', הוא שיחק נהדר היום, אבל הוא לא שיחק לבד. כל השחקנים עזרו בהתקפה, וכל השחקנים עזרו בהגנה. כולם נתנו את המקסימום, וזה לא היה קל כי איבדנו שני שחקנים במחצית הראשונה. לכמה מהם לא היה כוח לסיים את המחצית השנייה, אבל הם נתנו הכל ואנחנו יכולים להיות גאים בשחקנים שלנו על האופי שהם גילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully