וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "אנחנו בכושר טוב ואם נשמור על הקצב הזה, נזכה באליפות"

15.2.2015 / 10:10

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול קרית שמונה: "אי אפשר לעשות המון שינויים ממשחק למשחק, אבל כל מי שבסגל יכול לשחק. ננסה למצוא את השחקנים שנמצאים במצב המנטלי והפיזי הטוב ביותר לקראת המשחק הזה"

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
המשחק הגדול של העונה מגיע. פאקו/קובי אליהו

שבוע אחרי שאיבדה נקודות ב-3:3 הדרמטי מול מכבי נתניה, תפגוש מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) האלופה מכבי תל אביב את עירוני קרית שמונה למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת העל. הקבוצות היו אמורות להיפגש באמצע השבוע האחרון במסגרת הגביע, אולם כר הדשא בקרית שמונה הוצף מהגשמים והוביל לדחיית ההתמודדות, מה שאפשר לשתי הקבוצות לנוח לקראת המפגש הגדול ביניהן. ערב המשחק, הצהובים עם 47 נקודות בראשות הטבלה, שתיים יותר מהקבוצה של ברק בכר, שדולקת מאחור.

פאקו התייחס תחילה לביטול המשחק ביום רביעי: "הכול לטובה. מה שקרה, קרה". לקראת המשחק הקרוב הוא אמר: "זה משחק חשוב, אבל רק עוד אחד ואחרי נצטרך לשחק עוד 14. אי אפשר לעשות המון שינויים ממשחק למשחק, אבל כל מי שבסגל יכול לשחק. ננסה למצוא את השחקנים שנמצאים במצב המנטלי והפיזי הטוב ביותר לקראת המשחק הזה. ברור שיותר נוח לנו בבלומפילד, כי הקהל תומך ומצב הדשא עוזר לנו".

פאקו הוסיף: "אני לא חושב שהגישה הכללית הייתה שאנחנו טובים יותר. בתקשורת אמרו שקרית שמונה תכתיב את הקצב והם באמת עשו עבודה יותר טובה מאיתנו, אבל אנחנו בכושר טוב ואם נשמור על הקצב הזה, נזכה באליפות".

על המשחק מול נתניה אמר המאמן: "התאכזבתי מאוד מהשער השלישי שספגנו מול נתניה. היה כל כך קשה להפוך את התוצאה ואז פתאום ספגנו שער קל כל כך. כבר עצרנו את המתפרצת שלהם ולא הצלחנו לעצור את הריבאונד שלהם כי לא חזרנו אחורה טובה. זה הרגיז אותי, כי זה משהו שיכולנו להימנע ממנו. אבל אני נרגע אחרי חמש דקות וממשיך הלאה. גם קרית שמונה משחקת על מתפרצות ועושה את זה מצוין. זה משהו שנצטרך לשים לב אליו".

על הסגל הרחב: "בכל משחק אעלה עם המערך שאני חושב שהוא מתאים. לפעמים אפילו, כמו במשחק האחרון, אשנה את המערך תוך כדי משחק. אני יודע שיש הרבה שחקנים שמתחרים על מעט עמדות. אנחנו מרוצים מבן בסט כמו שאנחנו מרוצים מכל שחקן אחר. לפעמים הוא ישחק ולפעמים לא. לפני שבאתי, הוא פתח בשבעה משחקים וכבש רק שער אחד, מאז הוא פתח בעשרה וכבש שבעה, כך שאני חושב שהוא דווקא השתפר. ברור שכל מי שעל המגרש יכול לשפר את המספרים שלו, אבל לכל אחד יש את האיכויות שלו. בן בסט, כמו כל שחקן אחר, יודע שזה חלק מלהיות במכבי תל אביב. מי שלא מקבל את זה, צריך לעבור למועדון אחר".

על המנוחה לה זכה זהבי בפתיחת המשחק מול נתניה: "יש רק שני שחקנים כמו מסי ורונאלדו, כל האחרים יכולים להיות חלק מרוטציה. גם אם זהבי הוא השחקן הכי טוב בארץ, מכבי חשובה לו כמו שהוא חשוב לקבוצה ולפעמים המועדון עומד מעל השחקן וצריך להרוויח יותר ממנו. בגלל זה גם ערן לא תמיד יהיה בהרכב".

עדן בן בסט אמר: "כשחקן התקפה, הסטטיסטיקה מאוד חשובה, אבל יותר חשוב שהקבוצה מנצחת ואתה חלק מזה. הקבוצה עוזרת לי, אני ממשיך לעבוד קשה, מאוד רוצה לשחק ומקווה לשמור על המקום בהרכב. יש פה מלא שחקנים שנאבקים על כמה עמדות והתחרות עושה טוב לכולנו. כולם רוצים להיות ב-18, לא רק ב-11. כמובן שזה משחק חשוב, אבל זה לא יקבע עונה שלמה והמאמן מבהיר לנו מה צריך לעשות ואיך להתנהג ברגעים כאלה. נכון שהגעתי לפה מצרפת, אבל אני צריך את הזמן שלי להשתלב ולשחק. באתי לקבוצה שרצה ולקחה אליפות. המשכתי לעבוד קשה וכשקיבלתי הזדמנויות, לקחתי אותן. את כל שאר השאלות צריך להפנות לצוות המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully