וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה: "רציתי לעבור לבאר שבע, אבל אני שמח שנשארתי"

החלוץ שסידר לרעננה עוד שלוש נקודות דרמטיות, אולי בדרך לפלייאוף העליון, הוסיף: "הרגשתי מתיחה במהלך כיבוש השער. אני מקווה שארגיש טוב יותר לקראת קרית שמונה. אנחנו משפחה כאן"

one

העונה הקסומה של הפועל רעננה נמשכה אתמול (שבת) עם ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי נתניה, שקירב אותה עוד קצת אל הפלייאוף העליון. חיים סילבס, שהשיג ניצחון חמישי משישה משחקים מאז שפוטר והוחזר, הופך למועמד ראוי לתואר מאמן העונה. רעננה התגברה על הרחקתו המוקדמת של השוער דניאל ליפשיץ, כאשר מחליפו יואב ג'רפי, שהגיע ממ.ס. אשדוד, הציג יכולת טובה ב-80 הדקות בהן שיחק ויעמוד בין הקורות במשחק הבא של הקבוצה, בחוץ מול קרית שמונה.

"ראיתי איפה נמצא הכדור וראיתי שכל האמצע שלהם פתוח", תיאר אנתוני וואקמה את שער הניצחון שכבש בדקה ה-90, "חשבתי שאני יכול לעשות את זה והחלטתי ללכת על זה. אני שמח שהצלחתי. במהלך כיבוש השער הרגשתי מתיחה ועכשיו המצב לא נראה טוב, אבל אני מקווה שביום שני או שלישי ארגיש טוב יותר ואז נוכל לראות מה מצבי לקראת המשחק בקרית שמונה". הניגרי הוסיף: "זה ניצחון גדול מאוד. בנקודת הזמן הזאת, אלו שלוש נקודות קריטיות. מתחילת העונה אמרתי שאפשר לסיים במקום השישי ומעלה. בכדורגל הדבר החשוב ביותר הוא לעבוד נכון וכשאתה עובד נכון, יש תוצאות".

אנתוני וואקמה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
שמח שנשאר. וואקמה/מגד גוזני

לאורך העונה כולה הקפיד וואקמה לפרגן למאמנו חיים סילבס ונראה שהקשר ביניהם בא לידי ביטוי גם על המגרש: "הוא מאמן שיודע כדורגל, אינטליגנט, מבין משחק, מאמן באמת ברמה גבוהה מאוד. בשיחות שלנו אני תמיד אומר לו שלדעתי הוא יגיע למקומות גדולים מאוד". החלוץ תיאר את המצב אליו נקלעה הקבוצה עם הרחקתו של ליפשיץ: "היה נראה שהכול הולך לכיוון של נתניה והמצב לא היה טוב עבורנו באותן הדקות. בהפסקה המאמן אמר לנו שהוא מאמין בנו ושאנחנו צריכים להאמין בעצמנו. אנחנו משפחה אחת גדולה, שתמיד נשארת מלוכדת. במחצית השנייה עלינו עם האנרגיות האלה וזה עבד".

על המעבר לבאר שבע, שלבסוף לא יצא לפועל ברגע האחרון של מועד ההעברות, אמר וואקמה: "אני שמח שנשארתי. מבחינתי, אני תמיד מעריך את המקום שאני נמצא בו, כי זו גם הדרך בה אני חי. רציתי לעבור לבאר שבע. זו קבוצה טובה, החבר הטוב שלי ג'ון אוגו שם וגם אוסטין אג'ידה. יש שם אנשים טובים, אבל זה כנראה לא היה צריך לקרות. זה לא משהו שיגרום לי להיות עצוב או משהו כזה. להפך, אני שמח שאני ברעננה, אני אוהב מאוד את החברים שלי לקבוצה ואת האנשים ברעננה ואם אעבור קבוצה בעתיד, זה יקרה מתי שזה צריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully