וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "לא אתייחס לכל ה'חכמים'. אשחק מינימום עוד עונה"

15.2.2015 / 7:11

הקפטן ענה לביקורות: "גם לזאבי ופאר יעצו לפרוש. אני לא חלק מהבעיה". ההתאחדות הגישה בקשה למנוע מצב בו ביה"ד יהפוך סדר עונשים כפי שקרה עם המשחק של חיפה מול אשדוד והדרבי

one

"התפרקנו. הכל התפוצץ", אמרו אתמול שחקנים במכבי חיפה לאחר ההצגה באשדוד (0:5). "תקופה ארוכה הקבוצה הזאת הולכת עם הראש למטה. זה היה משחק שיכולנו לעשות בו הכל, נגד כל יריבה. הוצאנו את כל העצבים והמתח של התקופה האחרונה. ולמרות כל זה אסור לצאת בהצהרות ולדבר על תקופה חדשה. צריך המשכיות". שלושת שחקני הרכש עטר, שכטר ומדו כבשו והרשימו אתמול, אבל את ההצגה גנב יוסי בניון. "זה המשחק הראשון שאפשר לומר שיוסי עלה אליו כשהוא כשיר ב-99 אחוז. פעם ראשונה שהיה אפשר לראות את היכולת האמיתית שלו. הרבה אנשים אכלו את הכובע אתמול. והוא מסוגל להרבה יותר", אמרו אתמול בחיפה. בחיפה מרוצים מאוד מהשערים של עטר ושכטר, שאתמול הוכיחו מדוע שחר התעקש עליהם כל כך הרבה זמן. "יחד עם בניון, זאת התקפה שתפרק הרבה הגנות בהמשך".

"הכל עבד טוב מהתחלה, ניצחנו הזדמנויות סוף סוף אבל זה רק משחק אחד", אמר אתמול הקפטן בירוק, שלמרות גל השמועות מתכוון לנצל את החוזה שלו עד תום. "כל משחק הוא קשה, השחקנים החדשים עושים שינוי ואני שמח בשביל כולם. צריך לעבוד קשה. לי חשוב בכל משחק לבלוט. אני מבחינתי יודע מה אני תורם ויודע מה אני יכול לתרום. אני לא צריך להתייחס לחכמים הגדולים בכדורגל בישראלי שיודעים מתי יוסי צריך לפרוש. גם לאריק זאבי ולשחר פאר יעצו לפרוש, אז עכשיו ליוסי בניון. אני אשחק מינימום עוד עונה. האפשרות היחידה שלא אשחק היא שיגידו לי לא לשחק. אם אני הייתי הבעיה של מכבי חיפה הייתי קם והולך אחרי דקה, אבל המועדון לא מתפקד כבר הרבה שנים, יש הרבה בעיות שצריך לתקן. אני לא חלק מהבעיה, אני חלק מהפתרון".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
"השחקנים החדשים עושים שינוי ואני שמח בשביל כולם". יוסי בניון/ניב אהרונסון

הניצחון אתמול קירב את הקבוצה צעד נוסף אל הפלייאוף העליון, אליו מקווה בלבול להגיע בעוד ארבעה מחזורים. אם חיפה תסיים שם, המטרה הבאה תהיה המקום הרביעי, שעשוי להקנות מקום לאירופה. במועדון עדיין לא מתייחסים לאפשרות הזאת, לפחות לא עד סיום המשחק בבלומפילד בעוד תשעה ימים, אז היא תתארח אצל הפועל תל אביב.

עידן ורד ואייל משומר שלא נכללו בסגל אתמול עדיין לא קיבלו הצעה לחוזה חדש. בחיפה מתעקשים שיתנהלו שיחות עם השניים, למרות שלאחרונה התקבלה החלטה עקרונית לצרף מגן ימני בעונה הבאה. ורד מחזיק בדרכון רומני ולמקורביו סיפר לאחרונה שהוא לא פוסל אפשרות להמשיך אם תגיע הצעה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גוסטבו בוקולי צפוי להודיע על פרישה בעוד מספר חודשים, כנראה מיד בתום העונה. בחיפה לא בונים על הקשר האחורי, שעשוי לקבל תפקיד במחלקת הנוער. היכולת של מדו מאז שהגיע, כמו גם ההחלטה להחזיר את אביחי ידין לרוטציה באופן מיידי, רק מחזקים את ההערכה שבמעודון יעדיפו להביא קשר מחליף אחר.

ההתאחדות לכדורגל הגישה הבוקר, באמצעות התובע עו"ד ניר רשף, בקשה לנשיאות בית הדין העליון לקיים דיון נוסף בהרכב מורחב, זאת במטרה למנוע מצב בו זאת תתערב בהפיכת סדר העונשים, כפי שקרה במקרה של הקבוצה (הרדיוס מהדרבי הוקדם לאשדוד). כיוון שחיפה כבר ביצעה את עונש הרדיוס, אין כוונה לבטל את ההחלטה, כך שהדרבי יתקיים בסמי עופר. בהתאחדות אף הבהירו בהודעה ששיגרו הבוקר: "מדובר בדיון עקרוני בסוגיה ולכן לא הוגשה קודם בקשה לעיכוב ביצוע". כמובן שאם הבקשה של ההתאחדות תתקבל, הרי שאחרי שמכבי חיפה נהנתה מהזזת הרדיוס לפי בקשתה, קבוצות אחרות לא יוכלו להציג דרישה דומה, מה שעשוי להוביל להתמרמרות.

עוד באותו נושא

מרקו בלבול: "צריך לשמור על פרופורציות. המצב שלנו לא מזהיר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully