וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "צריך לשמור על פרופורציות. המצב שלנו לא מזהיר"

14.2.2015 / 19:55

מאמן מכבי חיפה לא נסחף, למרות ה-0:5 המרשים על אשדוד: "זה היה ניצחון קבוצתי". בניון: "ניאבק על הפלייאוף העליון". שכטר: "עוד ניראה טוב יותר". קלינגר: "זה היה משחק נורא"

one

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) את הניצחון הגדול של העונה בליגת העל, כשמחצה 0:5 במשחק הרדיוס בבלומפילד את מ.ס. אשדוד האנמית. חגיגת השערים הירוקה הגיעה אחרי חמישה מחזורים ללא שער שדה, וגם הבעלים יעקב שחר הרשה לעצמו לחייך בסיום. שחקני הרכש פרעו שטר ראשון, כאשר איתי שכטר, מדו ואלירן עטר כבשו שערי בכורה. יוסי בניון, שבישל באומנות עם החזה לשכטר, הכין גם את השני לחן עזרא שהשלים צמד וחתם את התוצאה בתוספת הזמן. זה אמור להספיק למקום בפלייאוף העליון. ואולי זו טעימה ראשונה לקראת העונה הבאה?

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם אלירן עטר. ניב אהרונסון
סימן לבאות? שחקני מכבי חיפה עם אלירן עטר/ניב אהרונסון

מרקו בלבול אמר בסיום: "היום שיחקו חמישה שחקנים די חדשים, צריך לתת לקבוצה זמן להתחבר. פתחנו טוב, בתחילת המחצית השנייה נתנו להם להשתלט, אבל אני מרוצה. הייתה נחישה ולחימה על כל כדור. מה שניצח היום זה המשחק הקבוצתי. עשינו התקפה והגנה ביחד, ונלחמנו. אנחנו עובדים קשה כדי שדברים יתחברו, צריך לתת זמן ולשמור על פרופורציות. המצב שלנו בטבלה לא כזה מזהיר עדיין. רדיוס? אני לא אוהב את זה. הייתי מעדיף לשחק בסמי עופר".

הקפטן יוסי בניון, שבישל כאמור פעמיים, אמר בסיום: "שיחקנו טוב, היינו קרובים, אנחנו צריכים לשאוב ביטחון ולהמשיך הלאה למשחק הבא כדי להגיע מוכנים. אני לא חושב שיש לנו מה להיסחף, אלה שלוש נקודות מאוד חשובות וגרמנו לאשדוד להיראות פחות טוב. עכשיו אנחנו חייבים לנצח ולהבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון".

איתי שכטר, שפתח לראשונה וגם כבש: "היה מאוד חשוב לי להיכנס לעניינים כבר בהתחלה. מכבי חיפה במצב פחות טוב, אבל ידענו שאם נבקיע בהתחלה אז המשחק יילך לטובתנו. אנחנו שמחים מהניצחון, לא מגזימים יותר מדי והפנים למשחק הבא. יש לנו עוד מה לתקן, אבל אני שמח על הניצחון. שיתוף הפעולה עם עטר וכל החלק הקדמי הוא טוב. עם הזמן ניראה עוד יותר טוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:5 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
יודע שאין סיבה להיסחף. מרקו בלבול/ניב אהרונסון

המאמן המפסיד ניר קלינגר: "השערים המהירים גמרו לנו את תכנית המשחק. בחצי הראשון לא היו הבדלים של 5:0. אלה ימים שצריך לעבור ולהסתכל במשחק הבא. לא אשתמש בתירוצים, זה שטויות. אנחנו לא צריכים להפסיד בתוצאה כזו, התפתחות המשחק עבדה לרעתנו. כמעט כל מתפרצת של מכבי חיפה הסתיימה בשער. אנחנו לא קבוצה שנשברת, אבל היו חסרות לנו עוצמות ויכולות, בעיקר במחצית השניה. זה היה משחק נורא, צריך לשים עליו קו ולהסתכל קדימה. נצטרך לעשות שינוי פאזה מהר כדי לא להסתבך בתחתית".

הניצחון הכי גבוה שנרשם העונה בליגת העל. שחקני מכבי חיפה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully