וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באס דוסט: "אני צובט את עצמי כדי להאמין שזה באמת קרה"

חלוץ וולפסבורג התרגש אחרי שכבש רביעייה ב-4:5 המטורף של קבוצתו בלברקוזן. באיירן השפילה 0:8 את המבורג, שמאמנה אמר: "לא אשכח את היום הזה כל החיים". התפרעויות בדרבי בין מנשנגלדבאך לקלן

באס דוסט שחקן וולפסבורג (שמאל) מול ברנד לנו שוער לברקוזן. GettyImages
הרגע בו כבש את השער האחרון. דוסט/GettyImages

33 שערים בשבעה משחקי בונדסליגה. זה היבול שהיה לנו במחזור ה-21 שנפתח אתמול (שישי) עם 2:4 של דורטמונד מול מיינץ ונמשך היום עם שישה משחקים פשוט מטורפים. באיירן מינכן הביסה 0:8 את המבורג ב"דרבי" של הצפון מול הדרום ה-100 בהיסטוריה, וולפסבורג רשמה ניצחון 4:5 במשחק הפכפך במיוחד ובזכות שער בדקה ה-93 של באס דוסט, שהשלים רביעייה אחרי שיונג מין סון כבש שלושער משל עצמו. בדרבי האזורי הלוהט בין מנשנגלדבאך לקלן הצליחה הראשונה לנצח 0:1 בזכות שער של גרניט ג'אקה בדקה ה-91. שאלקה הפסידה 1:0 לאיינטרכט פרנקפורט.

באס דוסט שחקן וולפסבורג (ימין). GettyImages
ניצחון ענק. דוסט חוגג עם החברים/GettyImages

הגיבור הגדול של היום היה באס דוסט, שכבש רביעייה, שאמר בסיום: "אני צריך לצבוט את עצמי כדי להאמין אם זה באמת קרה, אני באמת לא מאמין לזה. אני מרגיש טוב, אני בכושר טוב ושמח לעזור לוולפסבורג". דוסט התייחס לאפשרות שיסיים את העונה אפילו כמלך שערי הבונדסליגה: "קצב הכיבוש שלי מרשים לאחרונה, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי, אלא רק עושה את שלי".

מאמן הזאבים דיטר הקינג התייחס למשחק המטורף הזה ואמר: "במחצית הראשונה זה היה כדורגל אדיר שלנו. אי אפשר לשחק הרבה יותר טוב מזה. עשינו קומבינציות יפות ושיחקנו מצוין, מצאנו שטחים ריקים וכבשנו את השערים ברגעים חשובים. אחרי שספגנו את השער הראשון וזה הפך ל-3:1, קרה משהו שאסור שיקרה לנו. אסור לנו לספוג שערים כאלה קלים. העובדה שהצלחנו לכבוש שוב אחרי שהם חזרו מולנו ל-4:4 מראה את האיכות שלנו. בסופו של דבר, זה היה ניצחון ראוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני באיירן מינכן חוגגים, הייקו וסטרמן שחקן המבורג, ירוסלב דרובני. GettyImages
איזה משחק מטורף/GettyImages

קרוב ל-7,000 אוהדים של המבורג עשו את הדרך הארוכה עד מינכן (בערך שבע שעות ברכבת) כדי לתמוך בקבוצה שלהם ב"דרבי" הדרומי-צפוני ה-100 אי פעם. אבל איזה מסכנים האוהדים שראו את הקבוצה שלהם מושפלת עם 8:0 מביך במיוחד. מנגד, בבאיירן היו מבסוטים במיוחד. פפ גוואריודלה אמר בסיום: "שיחקנו היטב. משחק המעבר שלנו היה מהיר מאוד. אני מרוצה שחזרנו לבצע את סגנון המשחק שלנו כמו שצריך. עכשיו הריכוז שלנו עובר לליגת האלופות". המאמן הספרדי התייחס להיעדרות של צ'אבי אלונסו ואמר: "הייתה לו בעיה בשרירים, חששנו לקחת סיכונים".

בסטיאן שווינשטייגר אמר: "כשאתה משחק כמו ששיחקנו היום, כמובן שזה מהנה. עשינו עבודה נהדרת, שיחקנו מצוין וביצענו תנועה נהדרת. דיברנו הרבה על המגרש וזה הפך את החיים לקלים יותר. המשחק שלנו היה הרבה יותר טוב מאשר בשבועות האחרונים, אנחנו מסתכלים קדימה". רוברט לבנדובסקי, שכבש "רק" שער אחד, אמר: "0:8, איזה ניצחון. תמיד טוב לנצח כך ולכבוש כל כך הרבה שערים. כמובן שביום שלישי יהיה משחק אחר לחלוטין, אבל נגיע מוכנים. אני מרוצה ששיחקנו טוב".

מאמן המבורג ג'ו צינבאואר נשמע מאוכזב במיוחד: "זה יום שלא אשכח כל החיים שלי. אחרי 8:0 לא צריך לדבר יותר מדי. אני פשוט מתנצל בפני האוהדים. 8:0 זה בלתי ייאמן. שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על הראש למעלה, לשכוח מהר מאוד מהמשחק ולהראות תגובה כבר במשחק הבא".

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
ערב קשה. ואן דר וארט/GettyImages

הדרבי של הריין בין קלן למנשנגלדבאך, שכמעט תמיד גולש לפסים אלימים, שוב הידרדר למקומות מכוערים. לאחר הסיום, פרצו עשרות אוהדים של קלן למגרש בבורוסיה פארק כשהם לבושים בחלוקים לבנים ומסכות לראשם. האוהדים הללו רצו על הדשא, ביצעו תנועות מגונות כלפי הקהל של גלדבאך והשליכו לעברם חזיזים. אחרי כמה שניות נכנסו אל כר הדשא שוטרים, מה שגרם לאוהדי קלן לנוס על נפשם, כשבדרך הם מוכים על ידי אוהדי הסייחים והשוטרים עוצרים רבים מהם.

עוד במהלך המשחק השליכו אוהדי קלן חזיזים אל עבר יציעי מנשנגלדבאך. קלן צפויה לספוג קנס כספי כבד. "כל מי שאוהב כדורגל, אוהב להגיע למגרשים, אוהב לדבר על כדורגל, לא יכול להבין איך עושים דבר כזה", אמר מאמן קלן פיטר שטוגר, "זה מר ומעציב, לפחות כמו ההפסד 1:0".

אוהדי קלן. AP
שוב אירועים אלימים בדרבי/AP
אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי קלן/GettyImages
אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך/GettyImages
אוהדי קלן. AP
אוהדי קלן/AP
אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully