וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "היינו שווים יותר מ-0:1". אלי כהן: "הגיעה לנו לפחות נקודה"

14.2.2015 / 21:32

אלישע אחרי ה-0:1 של באר שבע על הפועל ת"א: "מכבי ת"א-קרית שמונה? כל תוצאה תשרת אותנו". אלי כהן על הקרבה לקו האדום: "יודעים שהמצב לא טוב. המשחק נגד חיפה יהיה על החיים"

one

בהפועל באר שבע נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב בווסרמיל. הקבוצה מבירת הנגב התקרבה לעירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב, שלפחות אחת מהן תאבד נקודות במפגש הישיר ביום שני. בהפועל תל אביב לעומת זאת, היו מאוכזבים מהתוצאה, שבעקבותיה הקבוצה שוב מרוחקת רק ארבע נקודות מהקו האדום. למרות זאת, המאמן אלי כהן ציין לטובה את היכולת ובעיקר את רוח הלחימה.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
"היכולת לא הייתה פושרת, השחקנים פשוט משחקים הרבה בזמן האחרון". אלישע לוי/ברני ארדוב

מאמן באר שבע, אלישע לוי: "בשבילנו זה ניצחון מאוד חשוב. היום, להבדיל מהמשחק מול אשדוד בשבוע שעבר, ידענו לשחק בסבלנות, לא איבדנו את היתרון והחזקנו את הכדור מתי שצריך. הגענו למספיק הזדמנויות ולא עשינו מהן גולים. זה ניצחון חשוב כדי להגיע מעמדה טובה לפלייאוף. היכולת לא הייתה פושרת, השחקנים פשוט משחקים הרבה בזמן האחרון. זה רק 0:1, אבל היינו שווים יותר. עברנו שבוע מאוד אינטנסיבי, אנחנו בעמדה טובה בגביע להגיע לחצי הגמר וגם בליגה אנחנו מתייצבים. המשחק ביום שני? כל תוצאה שלא תהיה שם, תשרת אותנו".

שלומי ארבייטמן, שהעלה את מאזנו ל-11 שערים וכעת רק ערן זהבי (19) מקדים אותו: "אנחנו רוצים להמשיך ככה. בשבוע שעבר היינו קרובים לניצחון ולכן היום היה חשוב לנצח. עשינו צעד חשוב למעלה וזה מה שחשוב. אני לא מסתכל אחרי מי אני בטבלת מלך השערים, לא משנה מי מבקיע, העיקר שניצחנו. יום שני? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, לצד שחקן הפועל תל אביב, יורחן קולין. ברני ארדוב
הקו האדום שוב קרוב. קולין/ברני ארדוב

אלי כהן, מאמן הפועל תל אביב: "זה היה סתם הפסד, היינו אפילו יותר דומיננטיים. במקום שבאר שבע תשלוט ואנחנו נצא למתפרצות, זה היה בדיוק הפוך. אנחנו מתקשים לייצר מצבים ולהבקיע שערים. הגענו למצב של שגיב יחזקאל – מצב של שער בטוח, ובאר שבע לא הגיעה למצבים כאלה. חבל, הגיעה לנו לפחות נקודה. אנחנו סופגים השנה מהרבה טעויות של כל מני שחקנים, אבל זה קורה בקבוצה שמתחלפים בה הרבה שחקנים. אני שמח שחזרנו להיות קבוצה לוחמת, אנחנו עושים פה הרבה עבודה ושחקנים שהיו כמעט גמורים, מראים פה יכולת".

על התחתית הלוהטת אמר המאמן: "המצב לא טוב בכלל, אנחנו יודעים את זה. כל הקבוצות התחילו לצבור נקודות. היינו שווים נקודה היום, נקווה שהמזל יחזור אלינו בשבוע הבא. יש לנו משחק על החיים מול מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully