וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס רמת השרון העפילה לרבע גמר גביע האתגר האירופי

הישג נפלא לקבוצה של יוספולסקי ("הרגשה נהדרת"), שרשמה ניצחון שני ביוון, 27:30 על קילקיס. 10 שערים ו-4 חטיפות לעמית גל שהצטיין. היו"ר אבי כחלון: "היסטוריה לא כותבים, אלא עושים"

שחקני א.ס רמת השרון בפעולה. גלעד נתן, רמה"ש,
א.ס רמת השרון. במועדון גאים/גלעד נתן, רמה"ש

הישג נפלא לא.ס רמת השרון, שהעפילה הערב (שבת) לרבע גמר גביע האתגר האירופי לראשונה בתולדות המועדון. הקבוצה עשתה זאת בסטייל, עם ניצחון שני ביוון, 27:30, לאחר משחק מותח מול קילקיס המארחת. אמש, רמה"ש ניצחה 19:29. הגרלת משחקי רבע הגמר תיערך ב-24 בחודש, אליהם תוכל גם מ.כ חולון להעפיל אם תנצח את יריבתה מפינלנד בסוף השבוע הבא.

כובשי השערים: עמית גל 10 וארבע חטיפות, דניאל שקלים 4/4 ושני שערים חשובים בדקות הקריטיות של המשחק. אלכס סיצ'נקו 4 מ-5 וחמישה אסיסטים, אוברד רדולוביץ 4, גלורי אופור 3, טונדיי עבדולראשיד 2, בן ליברטי והדר מצליח 1 כ"א. בויאן ליוביסיץ בשער 39 אחוז עצירות (17 מ-44).

המאמן המרוצה, ראובן יוספולסקי, אמר בסיום : "כיף גדול מאוד, הישג פשוט נפלא עבור המועדון שלנו. זה מסע שהחל כחלום פרטי של היו"ר אבי כחלון, למרות כל הקושי הכלכלי. פתאום, עוברים שלב אחד, וזה מריח טוב, ועכשיו מגיעים לרבע הגמר שזו הרגשה נהדרת. בגדול, אפשר לומר שאתמול גמרנו את הסיפור, אבל היום היה סרט אחר. 'שכחו' לשלוח לנו אוטובוס בהתחלה, גם השיפוט לא היה לטובתנו בלשון המעטה, אבל גילינו אופי. זה לא פשוט מול קבוצה מקומית טובה, פייטרית, אבל עשינו הכל ברמה מקצועית גבוהה מאוד. ידענו עליהם הכל, והצלחנו להפתיע אותם במשחק הראשון. אני מאוד מקווה שההישג הזה ישדרג את היחס אלינו כמועדון, והרצון הגדול הוא לקיים לפחות משחק אחד ברבע הגמר בארץ".

היו"ר אבי כחלון הוסיף: "זה חלום שהתגשם, ואין מאושר ממני היום. זו פשוט עונה חלומית עבור א.ס רמה"ש, שבה אנחנו מצליחים סוף סוף לממש את הפוטנציאל שלנו. אני גאה מאוד בבוחרים על הרצון והמאמץ. היסטוריה לא כותבים, היסטוריה עושים, ואנחנו עושים ועוד נעשה ב"ה בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully