וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ספגה בדקות 89 ו-90, וסיימה ב-2:2 מול קון

יום רע לאלופת צרפת, שאיבדה יתרון 0:2 בבית מול קון אחרי שערים של זלאטן ולאבצי בגלל צמד מאוחר, ובנוסף איבדה בגלל פציעות את קבאיי, מרקיניוס, אורייה ולוקאס לקראת המשחק מול צ'לסי

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קבלו אותו. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן פספסה הערב (שבת) הזדמנות גדולה לעלות למקום הראשון בליגה הצרפתית לפחות ל-24 שעות, אחרי 2:2 דרמטי מול קון, במשחק בו הובילה 0:2. האלופה הצטרפה למארסיי שסיימה באותה תוצאה מול ריימס, וכך ליון תוכל לפתוח שוב פער של שלוש נקודות בפסגה, אם תנצח מחר את לוריין. המשחק בין מונאקו למונפלייה נדחה בגלל מזג האוויר.

שחקני קון חוגגים מול לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הדהימו בסיום. שחקני קון חוגגים/רויטרס

פריס סן ז'רמן - קון 2:2

סיום קטסטרופלי מבחינת אלופת צרפת לערב שהתחיל נהדר בפארק דה פראנס. הצופים זכו לראות כבר אחרי שתי דקות את זלאטן איברהימוביץ' חושף את מגוון הקעקועים המעטרים את גופו. סרז' אורייה, אלוף אפריקה הטרי, חזר להרכב פריס סן ז'רמן והעביר כדור רוחב מצד ימין, אותו זלאטן המשיך באומנות מהאוויר לרשת, עם עוד אחת מבעיטות הקונג-פו האופייניות שלו. בעוד זלאטן חגג את שער השדה הראשון שלו בליגה מאז דצמבר וה-11 שלו העונה בליגה, אסקיאל לאבצי ציין בדקה ה-40 את הרביעי שלו בסך הכול, אחרי מבצע מצוין של לוקאס מורה. רק אדינסון קבאני לא קיבל דקות ביום הולדתו ה-28, בעיקר בגלל מכת הפציעות שפקדה את קבוצתו במשחק האחרון לפני הגעתה של צ'לסי לשמינית גמר ליגת האלופות. יוהאן קבאיי נפצע כבר בדקה ה-16, גם מרקיניוס נפגע והוחלף במחצית, וכשלא נותרו חילופים איבדה פ.ס.ז' גם את אורייה ולוקאס שירד בדמעות. קון הצליחה לצמק עם שער של הארגנטינאי אמיליאנו סאלה בדקה ה-89, ובתוספת הזמן הדהים הרווה באזיל עם כדור חופשי שהותיר את לורן בלאן ושחקניו בהלם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים נוספים

לאנס - אביאן 2:0
לאביאן: מת'יו דואמל (צמד)

נאנס - באסטיה 2:0
לבאסטיה: ג'יובאני סיו ופלויד אייטה

טולוז - ראן 1:2
לטולוז: אוסקר טרחו ואלכסנדר פאסיץ', לראן: אולה טויבונן

ליל - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully