וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון בישל, מונס דאבור כבש, ניצחון בכורה לגיא לוזון

הקשר הישראלי הוסיף ליכולת המצוינת מהתקופה האחרונה גם אסיסט אחרי 35 שניות ב-1:2 על סט. ג'ונס. חלוץ גראסהופרס כבש בהפסד 4:2 ליאנג בויז, צ'רלטון של לוזון ניצחה 0:3 את ברנטפורד

לי גריפית'ס שחקן סלטיק חוגג. רויטרס
נהנה מהמסירה הנפלאה של ניר ביטון. לי גריפית'ס חוגג/רויטרס

*** ניר ביטון הוסיף היום (שבת) לכושר המצוין שלו מהתקופה האחרונה גם בישול ראשון העונה בליגה הסקוטית, כאשר הכין כבר אחרי 35 שניות את השער הראשון ב-1:2 של סלטיק בחוץ על סט. ג'ונסטון. אלופת סקוטלנד הגדילה זמנית את יתרונה בפסגה לשש נקודות, כשהיא עם שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל ספגה לראשונה ב-2015 (אחרי 813 דקות של שער נקי).

הקשר הישראלי רשם הופעה 13 ברציפות בהרכב, כאשר בכולן השלים 90 דקות. כבר בדקת הפתיחה, כאמור, הוא שלח כדור ארוך ומדוד ממחצית המגרש של סלטיק לעבר לי גריפית'ס, שלא נכשל מול השוער וכבש את הראשון של ההופס. בישול ראשון לביטון בליגה, אחרי שניים באירופה. סטפן יוהאנסן הנורבגי ירה את השני בדקה ה-52, בעוד המארחים צימקו בדקה ה-72 והיו קרובים לשוויון בדקה ה-89, אך קרייג גורדון סיפק הצלה כפולה נהדרת ושמר על התוצאה.

*** מונס דאבור שוב כבש במדי גראסהופרס, אבל קבוצתו הפסידה שבוע שני ברציפות 4:2, הפעם ליאנג בויז. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות והעלה את מאזנו העונה לשמונה שערים.

*** ברכות לגיא לוזון על ניצחון בכורה באנגליה. צ'רלטון גברה הערב 0:3 על ברנטפורד במחזור ה-31 במה שהיה הניצחון הראשון שלה אחרי 13 מחזורים, הראשון מאז ה-8 בנובמבר. האדיקס חגגו שלוש נקודות חשובות אחרי שערים של יוהאן ברג גודמונדסון (26), איגור וטוקלה (54) ופרדריק בולו (90). טל בן חיים השלים 90 דקות במרכז ההגנה.

*** בירם כיאל שיחק 73 דקות ב-0:0 של ברייטון מול שפילד וונסדיי. הקשר הישראלי הוחלף על ידי דייל סטיבנס והקבוצה שלו מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד.

*** בדרבי המשפחתי בקפריסין, נאה סלאמיס וא.א.ק לרנקה נפרדו ב-0:0. השוער רם שטראוס פתח בשערה של סלאמיס, שנמצאת במקום התשיעי בטבלת הליגה, החלוץ רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-62 בשורותיה של הקבוצה שנמצאת במקום החמישי בטבלה.

*** בן שהר שיחק 72 דקות בהרכב וילם II, שהפסידה 2:0 בחוץ לוויטסה בליגה ההולנדית. דן מורי נותר על ספסל המנצחים ולא שותף.

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
שלוש נקודות יקרות. לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully