וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: קבוצת משקיעים מתאילנד תרכוש את מילאן תמורת מיליארד יורו

ב-'לה רפובליקה' טוענים שהתאילנדים צפויים להקדים את תאגיד הענק הסיני דליאן וונדה ולהשתלט על המועדון המפואר, כשבתחילה יועברו אליהם 30% מהמניות תמורת 300 מיליון יורו. ברלוסקוני ימונה לנשיא של כבוד?

סילביו ברלוסקוני במושב הסנאט ברומא. 2 באוקטובר 2013. רויטרס
ימכור אחרי 29 שנים? סילביו ברלוסקוני/רויטרס

'לה רפובליקה' האיטלקי מדווח הבוקר (שבת) על מגעים מתקדמים למכירתה של מילאן. על פי הדיווח, קבוצת משקיעים מתאילנד כבר סיכמה עם סילביו ברלוסקוני על רכישת 30% מהבעלות על המועדון תמורת 300 מיליון יורו, וכחלק מההסכם המתגבש הושגו הבנות על הגדלת האחזקות של הרוכשים במשך שלוש השנים הקרובות, עד שלבסוף יוכלו להשתלט רשמית על המועדון המפואר תמורת השקעה של מיליארד יורו, שלא תכלול את ההשקעה בבניית איצטדיון חדש.

ברלוסקוני, שבשבוע הבא ימלאו 29 שנים לרכישת מילאן על ידו בתקופה בה הייתה על סף פשיטת רגל, צפוי להתמנות לנשיא של כבוד אחרי הגעת הבעלים החדשים, בדומה לתפקיד שקיבל מאסימו מוראטי שמכר לפני כשנה וחצי את אינטר למיליארד האינדונזי אריק טוהיר אחרי 18 שנים כבעלים של הנראזורי. בשבועות האחרונים הביע במילאן עניין גם התאגיד הסיני דליאן וונדה, שבבעלותו רשת בתי הקולנוע הגדולה בעולם, שרכש לאחרונה 20% מהבעלות על אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully